Oldskool Pro Race VIPER LC

allemaal bedankt!

Deze adapter is trouwens niet van Robin. Die maakt mijn voorschijf adapter en die is zaterdag opgestuurd. Ik hoop dat hij vandaag wordt geleverd maar tot nu toe... niets.
Als hij nog komt ... vanavond update!

Ook lekker dat de remschijf en de adapter spoorloos zijn.
Laat Robin jou anders die tracktrace bon maar even opsturen en dan kan je tenminste met bewijs naar de TNT post.

Ook lekker dat de remschijf en de adapter spoorloos zijn.
Laat Robin jou anders die tracktrace bon maar even opsturen en dan kan je tenminste met bewijs naar de TNT post.

Als het pakketje onverzekerd opgestuurt is, dan de TNT niet verantwoordelijk voor het niet bezorgen/aankomen.En kan je schudden naar je geld + inhoud Pakketje. verzekerd opsturen kost iets van 5 euri meer.

Nu maar Weer OnTopic })

Laatste offtopic, Eerste gedeelte klopt inderdaad, maar dat tweede is niet waar. :)

Soort pakket Gewicht Excl. BTW Incl. BTW
Basis 0 - 10 kg € 6,20
(AVP-Vrij)

Zeker 0 - 10 kg € 6,89 € 7,95

Wacht nou maar eens eerst de T&T Code af. Ik ken dat met mensen die "nu even niet de track en trace hebben" of dat "de code beneden ligt". Meestal hebben ze het dan gewoon nog niet verzonden. :)

Oke even ophelderen:

Ik ben bij het begin van dit project gedupeerd doordat TPG een splinternieuwe pro race cilinder kwijt is geraakt! Nu heeft Robin afgelopen zaterdag mijn schijf en adapter opgestuurd en ik kreeg niets... de track&trace code werd niet herkend en TPG had geen verklaring... Ik hoef mijn humeur daarover vast niet te omschrijven.

Gister dus met TPG gebeld. Gisteravond/ nacht controleer ik bij toeval nog even de code op internet en ja hoor ... nu wordt hij herkend. Ik heb nog geen pakket maar ik neem aan dat het wel over gaat komen nu!

Voor de duidelijkheid: Robin heeft hierin naar mijn idee geen enkele schuld! Verder heeft Robin extreem netjes gewerkt en aan alle tijdsafspraken gehouden! Met hem echt goed te handelen en hij verstaat zijn vak! Beetje reclame mag best;)

door dit gedoe heb ik dus mijn twee vrije dagen niet kunnen besteden aan het remsysteem. Ik had ook geen zin om met de kappen verder te gaan hierdoor:P

Ik zal in ieder geval vertellen: Er komt op korte termijn een 4zuiger radiale remklauw op de voorzijde! Dat was eigenlijk wat deze week mijn plan was. Misschien dit weekend!
Ook maar even een voorproefje van het voorremsysteem:
DSC02947.jpg

ziet er vet uit de schijven op de velgen
benieuwd hoe het in het echt eruit ziet vind het er nu nog een beetje 'lomp' uitzien
verder wel erg netjes hoor!

De schijven zie je morgen of overmorgen op de velgen. De adapter ligt intussen alweer op de draaibank. Ik vond dat hij ernstig op dieet moest! Waar mogelijk verdwijnt er wat alu.
Ook twijfel ik nog steeds om er een gatenkaasje van te maken, voor de looks en het gewicht. Maar dat doe ik nu nog niet. Eerst eens kijken wat het beeld zo wordt!

zullen we maar doen dan ... foto-time

BojT: Kom eens langs met die camera van je:P

[Ir]http://i13.tinypic.com/4yowi0g.jpg[/Ir]

zie eerste pagina voor volledige update. anders wordt het hier een zooi! (ff geduld, ik post het zo!)

De schijven zie je morgen of overmorgen op de velgen. De adapter ligt intussen alweer op de draaibank. Ik vond dat hij ernstig op dieet moest! Waar mogelijk verdwijnt er wat alu.
Ook twijfel ik nog steeds om er een gatenkaasje van te maken, voor de looks en het gewicht. Maar dat doe ik nu nog niet. Eerst eens kijken wat het beeld zo wordt!

Gatenkaas staat opzich wel vet als je het maar netjes maakt:W

fix wel nog iets met de adapter, want zo is het niets vind ik.
teveel dat geblokkeerd wordt erdoor.

wil jij aub ook eens de afstand van gat tot gat opmeten van die remschijf,
zijn namelijk 6 punts remschijven, net zoals ik eentje zoek.

Back