Oldskool Pro Race VIPER LC

Ziet er netjes uit man :),

welke kleur word je frame en paddockstand gecoat :P?
zag ze bij de coater liggen ;).

welke coater? Ik ben benieuwd welke coater mijn spul heeft gejat:P
Nee grapje, ik heb niets bij een coater liggen.

Mijn frame is zoals te zin al wit gecoat. Alleen zijn er wat twijfels over een nieuw veersysteem te maken. ALS dat doorgaat gebruik ik daarvoor een donorframe en wordt alles opnieuw gecoat...

Mijn paddockstand moet nog wel opnieuw gecoat worden want die is nog paars (paddock van me sonic project).

@ pikeheat: nogmaals bedankt:)
Ik heb thijs (pikeheat) gevraagd om een paint ontwerpje om te zetten naar een fatsoenlijke autocad tekening:)

Origineel :). Vind de schijven alleen niet mooi..

I know. Ik begin je smaak te kennen en zie veel overeenkomsten maar ook wat verschillen met de mijne:W Maar dat maakt niets uit... We zetten ze nog wel een keertje naast elkaar. Even een herbeleving van dedemsvaart, alleen hopelijk dan 2 scooters in toonbare status;)

I know. Ik begin je smaak te kennen en zie veel overeenkomsten maar ook wat verschillen met de mijne:W Maar dat maakt niets uit... We zetten ze nog wel een keertje naast elkaar. Even een herbeleving van dedemsvaart, alleen hopelijk dan 2 scooters in toonbare status;)

Strak plan *D

Wist het al wel van de remschijven, maar had natuurlijk niets losgelaten :P

Ik vind ze origineel en ga er ook vanuit dat dit gaat werken :)

(kheb me blokje nu op me kamer, omdat ik anders toch niet de schuur in ga en nu misschien mezelf aanzet om wat in elkaar te bouwen.)

Ik kan het toch niet laten om even 1 tekening te plaatsen:)

Eerst even een verhaaltje rechtzetten. TJ zou voor mij draaiwerk doen aan de hand van de specificaties van de HGS adapter. Echter die specificaties zijn tot op heden bij hen nog niet bekend gemaakt...
Mede daardoor en omdat ik toch al wat aanpassingen aan de HGS adapter wilde heb ik gekozen om zelf een adapter te ontwerpen. Met deze adapter is het direct ook mogelijk om mijn schijf te plaatsen.

Ik hou de andere kant maar voor mezelf. Ik denk dat het idee hiermee duidelijk wordt ... zo niet, dan maar ff lekker nadenken:).
Ik verwacht dat de adapter binnen 2 weken klaar is.

Telening gemaakt door shane! omdat ik niet verder kom dan paint:P

Last edited:
Ik ben nog steeds volop in leven en her en der doe ik nog wel eens wat ...

Dus ik dacht ik laat eens ff wat horen:)

Kroonstuk pas gemaakt voor F32S vorkpoten. Ik heb eerst geprobeerd dit zelf te doen (Ik had de luxe van een donor kroonstuk) maar dit kan ik niemand aanraden! De hoek van de gaten moet immers niet alleen gelijk blijven met origineel maar moet ook 100% gelijk zijn aan beide kanten. Immers een heel klein verschil levert al poten op die compleet niet met elkaar in lijn staan... al doende leert men, maar dat was dus mijn resultaat in eerste instantie:eek:

attachment.php

EDIT: en voor de geïnteresseerden (aangezien de laatste tijd regelmatig mensen vroegen hoe het ervoor stond ... thanx daarvoor!):
Ik ben vanochtend afgestudeerd en mag me nu officieel pedagogisch hulpverlener noemen.+ralf+

Last edited:
Is dit dezelfde vork als die die boj me gisteren aan probeerde te smeren op msn? :+

nope... Kzal eerlijk zijn: deze is veeeeeeel mooier;) grapje!

Boj heeft ook zo'n vork en ik heb zijn kroonstukje laten aanpassen. Vandaar het aanbod denk ik:). Maar koop die vork van boj! Dat zal jouw projectje ook zekerz goed staan!

Erwin heeft geen geld meer. :+
Gefeliciteerd Jack! Ik zei toch dat het duimen zou helpen? :henko:

(@erwin: Die van mij is nieuw, die van Jack is gaar. :*)

Why zo`n zware jongen erin ? Jij knalt ook sbo 07 toch.
ben benieuwd wat het gaat worden, ik denk vet +ralf+

De zware jongen zit er niet in maar er bovenop:D ... en het probleem van het gewicht zit voornamelijk in het kroonstuk. Het geheel is nu niet eens meer zo heel veel zwaarder dan een standaard SR vork.

Antwoordt op je waarom vraag: Nja omdat het speciaal is:) Ik knal geen SBO omdat ik nooit zekerheid heb over data waarop ik mee kan doen, sowiezo niet in de weekenden. Verder ben ik ook niet competitief ingesteld;) Als iemand anders harder kan vind ik het al snel goed, ik beleef meer lol aan het lekker prutsen en bouwen. Ook het snel maken is leuk maar het rijden boeit me niet meer zoveel. Die tijd is geweest voor mij+ralf+

Gefeliciteerd! :*
Over de scooter:
Erg netjes kerel! Schijfjes zijn ook super, ben benieuwd hoe dat komt te staan uiteindelijk! Maar over die voorvork, is dat nu jouw baksel of is dat de uiteindelijke (profi) vork?

Back