Oldskool Pro Race VIPER LC

Erg netjes kerel! Super tof dat je hebt gekozen voor n Vipert :D
Blijf t toffe dingen vinden, heb nog steeds spijt dat ik er zelf geen project mee begonnen ben :(
Maak er wat moois van, de plannen zijn iig veel belovend :)

Je manier van opruimen is in ieder geval al uniek ;)

Heb echt nog nooit iemand gezien die z'n spul op zo'n manier maar aan de muur flikkert. :#
Achterkap ziet er wel goed uit, denk alleen dat ik het iets spitser toe had laten lopen, denk dat je daarmee een iets agressiever uiterlijk kan krijgen.

Ik wil juist de originele vorm behouden:) ... dragsterlover had het ook wat spitser laten lopen alsk me niet vergis. Kan best mooi zijn maar das ff net niet wat ik wil:)

En wat de muur betreft:W ... originaliteit he;)

Wat zou dat nu weer zijn ... aprilia original spare parts :?
update 1ste post!

[Ir]http://i14.tinypic.com/345bxw4.jpg[/Ir]

Last edited:
eeeeeys man echt wel nice ben benieuwd wat je met die setup gaat halen omdat ik op de krukas en membraam na precies dezelfde setup heb:W suc6 verder en volgend seizoen wilk wels tegen je sprinte:)

Update eerste post!+ralf+

planning:
- afspraak bij easy riders gemaakt om te komen banken, geplanned ergens februari
- laatste dingen aanschaffen (koppelingsdeksel, digiteller)
- kroonstuk aanpassen voor F32S poten
- schijfadapters ontwerpen en uit hout fabriceren. opsturen naar Twan en wachten op een klein TJ wondertje:)
- adapter voor de nrg velgen wordt reeds door TJ gedraaid. Ik hoop hem daarmee binnen 2 weken op wielen te kunnen zetten.

Feit is nu dat ik wielen heb die niet op me blok kunnen, een vork die niet in me frame kan, schijven die niet op me wielen kunnen:+ need I say more:?
Maar ik zeg dat het goed komt met me!

Back