Oldskool Pro Race VIPER LC

Gefeliciteerd! :*
Over de scooter:
Erg netjes kerel! Schijfjes zijn ook super, ben benieuwd hoe dat komt te staan uiteindelijk! Maar over die voorvork, is dat nu jouw baksel of is dat de uiteindelijke (profi) vork?

dit kroonstuk is prof uitgedraaid naar 31.7mm. Ik neem aan dat je erop doelt omdat hij wat scheef lijkt? Dat klopt maar dat komt door de manier waarop hij staat en hoe de foto is gemaakt:)

2db2r1t.jpg

Hej ik zie daar een afgestelde Hpi binnenrotor :P

Het gaat lekker rustig aan, maar het resultaat mag er nu al zijn met die adapters van je :)
Ondertussen ben ik ff bezig met HET brommertje ;)

9.JPG

Last edited:
Ziet er leuk uit die adapter :)
Heb je helicoils gebruikt voor de schroefdraden?
Valt zeer aan te raden bij bewegende delen gemaakt uit zachtere materialen als aluminium.

Valt zeer aan te raden bij bewegende delen gemaakt uit zachtere materialen als aluminium.

Ik heb hem zelf ontworpen en laten maken en dat weet ik dus niet. Wat ik wel weet is dat de draaier er een goede kwaliteit alu voor heeft gepakt, dat vertelde hij van tevoren. Of dat een legering is weet ik ook niet... Ik heb er het volste vertrouwen in!

Ik heb hem zelf ontworpen maar laten maken en dat weet ik dus niet. Wat ik wel weet is dat de draaier er een goede kwaliteit alu voor heeft gepakt, dat vertelde hij van tevoren. Of dat een legering is weet ik ook niet... Ik heb er het volste vertrouwen in!

Ondertussen ben ik ff bezig met HET brommertje ;)

image.php

Ik vind de blokophanging al eng om naar te kijken smikkel maar daar gaan we wat aan doen ... misschien aanstaande zaterdag?? Dan vrijdagavond wel even netjes gedragen he!;) Die brommerT komt nog in de hall of fame joh+ralf+

kleine update. Deze week volgt er meer. Planning is om hem deze week gewoon compleet op wielen te hebben. Ook ben ik met de kappen al een heel eind op weg. Misschien post ik deze week nog wat foto's daarvan.

Mijn 220mm achterschijf is gerealiseerd. Ik heb daarvoor flink moeten 'customizen:P' aan de klauw. Mikkel: Nog bedankt voor al je professionele hulp+ralf+
Morgen komt mijn schijfadapter voor de voorklauw binnen. Dan alleen nog een bracket maken en klaar is zjaaakie. Uiteraard wordt de klauw nog netter gemaakt!

Last edited:
Past ook maar nét die klauw van je... :W Echt gaaf. Had niet verwacht dat je het geduld er voor zou hebben om deze schijven + klauw passend te maken.

Goed bezig sjaaksel! :W

Back