Oldskool Pro Race VIPER LC

Oldskool style Sjaak

Maar dat wist ik al vanaf het begin :P
Doe ik ook aan mee.

Binnenkort een keertje boinen, want het schiet niet echt op ivm weinig tijd hé.

Ik had dit weekend nog wel een paar foto's willen plaatsen maar dat is er niet van gekomen en iedereen kent de onderdelen al wel denk ik:).

Ik heb berekeningen gedaan voor een adapter en ik hoop daar deze week de eerste hand aan te leggen zodat hij volgende week voor het eerst op NRG wielen kan staan. Ik weet alleen nog niet hoe ik het voorwiel probleem oplos kwa lagermaat/asmaat. Maar dat moet lukken!

Verder heb ik gezocht naar bedrijven die annodiseren in kleur. Ik wil bepaalde onderdelen zwart laten annodiseren. (blok, vorkpoten, remhevels, adaptor enz.). Zwart coaten is ook een optie maar ik wil de metaal looks niet kwijt! Ik hoop dus dat dit mogelijk is en niet AL te duur zal zijn.

Reden dat ik dit wil:
Ik wil een beetje gaan voor een onopvallende camouflage-achtige look door wit te combineren met matzwart of legergroen. Matzwart mag niet meer origineel zijn maar dat maakt me niet zoveel uit. Legergroen lijkt me ook een leuke optie en is ook nog origineel. Ik wil bij die combinatie dan niet teveel glimmende alu onderdelen.

carters anodiseren blijkt geen mogelijkheid te zijn gezien de metaaldelen en het feit dat het gegoten aluminium is.

Verchromen van het carter kostte bij dit bedrijf trouwens 500 euro ex BTW:D Beetje te gek!

Ik weet nog niet wat mijn oplossing wordt voor het carter maar ik wil hem in ieder geval niet in alu kleur hebben en niet polijsten. WSS zit er dan toch niet anders op dan coaten of spuiten.

500 :|, was dat dat bedrijf wat je van mij had zjaak?

Wordt vast wel tof allemaal, maar er zijn zat verchromers die et voor minder doen :)

update eerst post ...

Voor mensen die benieuwd zijn naar een setup:

Carters pro race tuned (3BR)
Pro race II cilinder (wordt getuned)
Doppler race Pen12 (geslepen drijfstang uitvoering)
MHR overrange set (grote rollen)
MHR Deltaclutch koppeling
HPI'06 binnenrotor ontsteking
Keihin 28mm PWK (echte) carburateur
Malossi VL14 membraan (3BR tuned)
WIG+MHR recht spruitstuk (3BR tuned)
Malossi 13/44 vertanding

Heb echt nog nooit iemand gezien die z'n spul op zo'n manier maar aan de muur flikkert. :#
Achterkap ziet er wel goed uit, denk alleen dat ik het iets spitser toe had laten lopen, denk dat je daarmee een iets agressiever uiterlijk kan krijgen.

Back