Oldskool Pro Race VIPER LC

Ondanks dat het een bestaande kap was vind ik het toch erg vet staan :)

Owja, je kapje is onderweg, nu maar hopen dat die door de brievenbus past O-)

Sjaak :). Nette vooruitgang sinds de laatste keer dat ik deze heb bekeken! Ik vind het persoonlijk jammer dat je een bestaand stuk kap op een ander plakt, ik weet dat je qua vaardigheden en fantasie vast iets kan bedenken dat ook bij de tijdloze look past, maar dit word ongetwijfeld ook mooi :).

Succes iig!

bedoel je hiermee dat jij de sf kap er meer in weg had laten zakken of er desnoods onder had geplakt? Want hoe hij precies komt is nog niet helemaal zeker hoor! Ik vind hem lastig in te passen in de kap dus daar zoek ik inderdaad nog een oplossing voor.

Als je bedoelde waarom ik niet helemaal zelf aan het fabriceren sla... tja dat is dus omdat ik deze grille mooi vind en omdat de tijd die ik nog heb te wensen over laat:)

de rest: bedankt! en Shane: bedankt voor je profi tekeningen, mijn paint frutsels zijn ook niet alles he;)

Nieuws ... Ik ga ermee stoppen.

Helaas kan ik door werk en prive (eigen huis, binnenkort verhuizing, twee honden) geen tijd meer vinden om het project af te bouwen. Ik vind het gigantisch jammer omdat ik er al behoorlijk veel moeite, tijd en geld in heb gestopt die nu nog niet in het project zichtbaar zijn. Ik had hem graag afgemaakt...

Voor de mensen die interesse hebben: Alles mag weg en je mag me er een PM voor sturen. Ik plaats nog wel een keer een verkooptopic maar weet niet wanneer. De scooter gaat in principe nu in zijn geheel naar de eerste die een goed bod doet en waarbij ik het gevoel heb dat diegene hem ook afmaakt want dat zou ik graag zien!

oh jee ... daar gaan we:X Ik vind het nog altijd een leuke hobby maar voor SBO kan ik de dagen niet vrij maken (moet dan 9 van de 10 keer werken) en hij blijft me nu te lang in de schuur staan zonder dat er wat gebeurd. Ik zie hem graag afgebouwd door een liefhebber. Zo niet ... dan gaat het mij ook niet lukken om hem te verkopen hoor;)

@ mikkel ... er is niks verkocht:)

@ danny ... Ik wil hem graag compleet overdragen en zou graag zien dat hij dan wordt afgebouwd. Als dat niet lukt kan het best zijn dat hij blijft staan...

Laat maar staan dan.
Als het om ruimte gaat en niet "om het geld" of "tijd tekort door het vrouwtje :P ", dan moet ik me schuur maar eens opruimen *D

Laat maar staan dan.
Als het om ruimte gaat en niet "om het geld" of "tijd tekort door het vrouwtje :P ", dan moet ik me schuur maar eens opruimen *D

tijd tekort door werk en priveleven inderdaad;) met andere woorden ik stel andere prioriteiten dan in de jaren hiervoor toen ik gerust een heel weekend zat te schuren aan een paar kappen.

Back