Pro Race 2 Firefox

Tapeinden hebben gewoon @ 10/11 nm gezeten, dat is het probleem niet. Komt allemaal wel weer goed met deze brommer, zal deze week de cilinder wel ff mee nemen.
 
nice scoot robbert ga je vast wel meeten dit seizoen hoorde van thijs dat je met die fire-fox ook in oldenzaal komt als het 25'ste mooi weer is?
 
Thijs kwam vdaag me cilinder halen, is ermee naar Marco gegaan, en heb te horen gekregen dat hij nog wel te redden was, dus dat is mooi :D

@ DRD Rieju: 25e... kweet niet of ik dat wel red :p Maar zowel, moetk ff kijken met vervoer en dan kom ik miss wel ff knallen
 
Als je die kappen netjes maakt is het egt wel een vette firefox, vooral de voorkant:~

hehe zie je wel een keertje in oldenzaal ofzo , met pikhoofd en plant :D
 
hey robbert ik was vandaag @marco zat ik te kijken naar cilindertje dat op ze bureua lag ik dacht hmm een beschadigde pro race wacht eens even ping! dat was dus jou cilindertje zag er niet zo lekker uit maar inderdaad andere zuiger en poets beurtje en dan kan je weer toch :)
 
@ DRD Rieju: Ja ik ga er wel vanuit dat het goed komt :p

@ KevinL: Thx, en kappen komen vanzelf wel... eerst t blokje ff fixen. Of ik oldenzaal red betwijvel ik, kga mooi rustig aan doen...
 
ej bobbiee
kzag je projectje vandaag staan onder de less
ziet er allemala lekker uit en met je cil komt wel weer goed
zie je moggeee
 
Update 1ste post

Als iemand leuke ideetjes heeft voor kleuren combo's laat het me dan ff weten


Cilinder ligt ook nog bij marco voor een poets beurtje.. nog geen idee wanneer die weer terug komt. Met dit mooie weer zou ik graag achterlang ff vlammen
 
Ga je mij zeggen dat er op deze aardkloot nergens bij jullie in de buurt een Evo zuiger/Pro Race zuiger voor of Pia of Mina te krijgen is ? :S Jos Dijkman heeft er genoeg iig :p
 
Ga je mij zeggen dat er op deze aardkloot nergens bij jullie in de buurt een Evo zuiger/Pro Race zuiger voor of Pia of Mina te krijgen is ? :S Jos Dijkman heeft er genoeg iig :p

kwou net zeggen dj zoiets kank me toch moeilijk voorstelle....:?
 
Back
Top