JohnB's Firefox

de gemakkelijkste weg is niet altijd de gemakkelijkste ( fock wat klinkt dit raar:p) soms is het beter als je je wt meer moeite doet ben je der A. tevredener over en B. het is leuker en spannender.

nogmaals :)P ) suc6 dermeer
 
Als je alleen het pomp gedeelte gebruikt dan is dit inderdaad ook een zeer goede optie..... Dat is trouwens wel de allermakkelijkste weg :p haha!!
Dacht dat je gewoon dat hele lompe huis pas wilde maken.

Mijn idee was gewoon om een nieuw slakkenhuisje te maken naar de ideale stand voor de slangen..... dit word naar mijn mening het mooiste...
Denk maar niet dat dat makkelijker is dan johnB zn idee.

Maar nogmaals.... ik ben erg benieuwd naar hoe het er allemaal uit komt te zien! Goed bezig!!
 
Mister John weer aan de Vuurvos haha :)

Het zal allemaal wel weer goed gaan vlammen :p :p

Suc6 ermee -:-
 
Ik weet niets van een Update :S

Die zal nog even op zich laten wachten. Ben druk aan het schetsen etc. , maar niets concreets nog.

Filmje is wel geinig om terug te zien. T grappige is ook dat je hem hoort warm lopen bij de laatste run.
Sproeier 140 in de 24mm mikuni :x
 
meeting was in juli 2002 , de pioniers tijd nog :p Dusja dan hoort het erbij.
Was wel een verpletterend vermogen van 16,6PK en tijdens de stijgende lijn liep hij warm :)

En nu het toch aangehaald is even het grafiekje van toen.
manstonuitdraairesgp1.jpg

Standaard Manston 1 , yasuni c20 , 24mm mikuni , vl14 , mvt binnenrotor en overrange van malossi.
 
Jammer maar helaas , alles gaat weg en staat te koop.

Reden; ik wil een huis kopen en dat gaat een hoop geld kosten en ik weet dat er van dit project dan toch niets meer terecht gaat komen.
 
Pompiedom

Project blijft bestaan en wordt tóch afgemaakt.

Even een kleine update toegevoegd en spoedig een nieuwe 8)
 
Ben benieuwd... ik hoop toch stiekem wel dat dit lekker gaat lopen....

Ik hou hem in de gaten ;)
 
Last edited:
Back
Top