Optic Tuned FireFox

{! Update 1ste post!

Ik heb inderdaad mijn blok teruggehaald vrijdag. Meteen eronder gehangen en rijklaar gemaakt. Alleen de waterpompdeksel moet er nog op en de KVS slangen moeten nog binnenkomen.

Dusz ik kan als ik die dingen maandag krijg volgende week er al op rijden. Dan maak ik ff een klein filmpje van het geluid enzow.

iig lees de eerste post!
 
Last edited:
ik vind dit tog wel een beetje triest hoor...

1052 views en maar liefst 42 replies.

Als je kijkt moet je ook je mening geven vind ik. of die nou goed of slecht is. Ik eis egt geen compliment... je mening is belangrijker (al zijn complimentjes ook fijn)

DUS POST JE MENING
 
Lekker belangrijk :rolleyes:.

Er zijn wel ergere dingen in 't leven :*.

Ik vind het wel een tof ding, alleen startmotor spuiten etc is me iets te veel van 't goede.
 
nja ik vin het ook niet HET belangrijkste hoor dat ze niet antwoorden.. maarja kom op over de 1050 views en maar 40 reply's gaat me egt wat te ver...

@Erwinz: die lak gaat er ook vanaf. het staat lelijk (dat zie ik nu pas omdat ik nu het geheel kan zien) en bovendien is de kleur slecht... ik denk verkeerde levering ofzoiets... de rest glimt een beetje maar de startmotor is helemaal dof
 
boh chris egt Master :D.. en je doet het ook nog allemaal redelijk snel..
2e vriend vn me die er helemaal n project van heeft gemaakt.. nicee!!
 
spijt me zeer maar vind dit niet egt een boeiend project wellicht reageren daarom zo weinig mensen.
tis gewoon een vlug opgebouwde straat scooter
dat is opzich geen probleem als het maar netjes is maar dat zie ik hier ook niet.

en je geeft aan van snelheid te houden en dan ga je rijden met een athena :D:D:D joke:p
 
@VST: Ik zeg tog ook in het begin van mn project dat het een straatscooter is...

En snel gaat het niet egt... hij staat namelijk al 5 maanden stil...

En ja als je zegt dat t niet netjes is dan kan ik daar niks aan doen. Dat is jouw mening en dat is het belangrijkste

En een athena rijdt best lekkr hoor :)
 
ik weet wel hoe een athena rijd.

maar het gaat erom dat ik het geen project vind. een straatscooter kan best tussen de projecten staan maar niet als het allemaal ranzig in elkaar gezet word btje verf erover en een leuke 70cc wat jouwe dus is in mijn ogen.
niks speciaals gewoon een straatbrommer met 70cc.

mja das mijn mening
 
... zo jij hebt er veel verstand van...
70cc bravo meneer... leer lezen...

maja hij is ook nog niet af. Ik zie je wel es op een meeting. Dan praten we verder :)
 
Leuk Foxje hoor :)

Alleen misschien een idee om je koppelingshuis schoon te maken / een nieuwe te halen ?!
Is nu namelijk geen gezicht zo'n verroest ding op een verder clean blokje :p

Succes dr mee verder :)
 
@The fox: ja is ook al besteld. in t rood... ik heb n deal gemaakt... als t niet mooi staat of niet goed is sturen ze me een normale TNT... die ijzerkleur
 
nope... ik begin egt de schijt te krijgen van dat bestellen op internet...

Staat erbij op voorraad en binnen 4 werkdagen binnen. Is al de 2e keer dat ik vooruit betaal en dat t gewoon langer duurt als dat t mag duren... in het vervolg bestel ik het bij epc ofzow.. rij ik er wel naartoe... schijtzooi

maja... khoop dat k ze morgen krijg dan kan ik ermee naar de trugkomdag van me oude school... dat wordt lache :p
 
Lol superkleine update dan maar.

Nu eindelijk krijg ik een mail dat mijn keolvloeistofslangen verzonden zijn.

Ik rij al een week of 2 met mn scoot. Hij rijdt egt superchill. Lekkere toeren. blijft goed op temperatuur. Alleen ik weet nog niet hoe hard iej rijdt omdat mn teller nog niet aangesloten is.

Nu alleen nog strakkere trekveren en (nog) grotere sproeier en dan is iej qua afstellen compleet.
 
haa pikk,,

update weer uns aanders kuump dat deenk tog noets oaf!:p
mer de teikeninge zien der sjoen oet en g hoop dat ste dn kappe binnekort liets spuite dn kom g loere;)
mer met deej scooter kuump ut good.. dat zuus ste.. :p
succes demet

ltrz
rolff
 
haa pikk,,

update weer uns aanders kuump dat deenk tog noets oaf!:p
mer de teikeninge zien der sjoen oet en g hoop dat ste dn kappe binnekort liets spuite dn kom g loere;)
mer met deej scooter kuump ut good.. dat zuus ste.. :p
succes demet

ltrz
rolff

Man typ normaal zeg! :L

@ topic starter: word wel wat :)
 
Back
Top