Beta Optic Project

Status
Not open for further replies.
Ziet er netjes uit.. bijna geen *BLING* maar het hoeft ook niet want is gewoon een mooi ding..

En gewoon nog streetlegal ook ;)

Maja daar gaat snel verandering in komen zo te zien.. :)

DG SF2 said:
Helemaal naar beneden is de: 'Ik vreet het asfalt helemaal op' look 8P
Zorgen dat je blokje die look waarmaakt en het is af *D ;)

8P8P

ja mn blokje komt wel in orde denks.. En voor in de toekomst, hoge score's en sprints winnen is vet, maar het gaat mij vooral om het plezier, en om gwoon toffe meetings mee te maken, wat met een standaart scooter toch weer minder is:rolleyes:

Wim said:
Ziet er netjes uit.. bijna geen *BLING* maar het hoeft ook niet want is gewoon een mooi ding..

En gewoon nog streetlegal ook ;)

Maja daar gaat snel verandering in komen zo te zien.. :)

Ja de bling* laat k nog f achterwege, op de uitlaat na dan, Maar ik heb voor het volgende seizoen al leuke plannen, wat kappen en *bling* betreft, maar dit seizoen eerst maar een zo voor de dag komen:)

Thnx allemaal:)

Zoals belooft heb ik voor de liefhebbers nog wat foto's gemaakt van de ingekorte vork:)

Mischien dat ik de vering er ook nog eens uithaal, dan kannie nog wat lager:D Als het weer wat warmer wordt, en het zonnetje gaat schijnen ga ik het frame, paddock, voorvorkpoten en kroonstuk nog eens een likje verf geven, zodat het er allemaal netjes uit komt te zien, want er zit een hoop roest aan..:( Van de underseat wou ik eigenlijk ook nog iets leuks gaan maken, maar daar ontbreekt me de zin de hele tijd aan, dus ik denk dat ik die er maar aflaat:D

tot de volgende update..

Niks meer aan doen. dit word hem.

Erg vet ding en netjes. ik heb zelf ook een straat beta maar als ik dit zie dan misbruik ik mijne :W

erg netjes allemaal man

greetz

echt een super nette straat beta, en weet je ? ik zou er niets meer aan doen... gewoon laten zo !

succes ermee :D

Zo, ik heb nog een nette std. veer weten te bemachtigen, die tevens goed bij de scooter past:p deze veer gaat tijdelijk de RS24 vervangen.

Last edited:
Zo, vandaag nieuw tomasselli snelgas en de rode achterveer gemonteerd. En weer eens gaan rijden, nu het nog legaal kan:D natuurlik ook nog wat nutteloze foto's gemaakt:

Verder ga ik in de zomer samen met Dennis.H zoveel mogelijk meetings bezoeken, helaas valt er nog niet te sprinten:p maar het zal beslist leuk worden.
Plannetjes voor binnenkort:
-beta strippen
-mss nog verder omlaag
-alles mooi afwerken
-DD blok eronder
-Aerox velgen (gepolijst met rode spaken oid)
-Carterdeksel spuiten/polijsten (?)

doei:*

@ renz: Deze veer staat opzich wel goed ja, maar deze is iets korter als de RS24, en ja, voor mij bestaat er geen mooiere veer dan een RS24:love:

@ Erwin: Ik zal toch DD velgen moeten hebben, en omdat je aerox velgen toch niet veel ziet @ beta, heb ik hier voor gekozen. En ze worden niet helemaal gepolijst, enkel de rand, en mss het velgbed (oid). er moet zeker nog rood in blijven, omdat er toch al niet veel rood @ de scooter zit..

Aerox velgen zullen de scooter echt wel goed doen denks:), alhoewel het nu ook mooi is hoor.

RS24 staat 10 keer mooier, mja voor straatgebruik is het ff niet anders, komt wel weer goed:W

weet je wat ik wil :P , ik wil gewoon serieus een filmpje zien ..

post er is 1 -:-

kijken of die nog zo mooi is op een filmpje, maar dan meot je wel flink gas geven ;)

hij ziet er weer lekker uit vandaag !

[evolution] said:
weet je wat ik wil :P ,
Weet je wat ik wil, weet je wat ik wil, een opblaaskrokodil?

Dennis.H said:
RS24 staat 10 keer mooier,

Maar naar mijn mening past hij niet echt in het geheel, rood vind ik beter passen, ineens zo een uitspringsel van wit/paars terwijl de hele scooti rood zwart is..

@ evolution: Filmpje van een standaart scooter? 8P

@ Tom. : die zijstandaart kan ook niet nee, maar k kan slechts overal mn paddock mee naartoe nemen8P standaart maar f opknappen als k daar nog zin in heb, gaat er binnekort toch af:W

Status
Not open for further replies.
Back