Beta Optic Project

Status
Not open for further replies.
Ik zou graag in de toekomst een volledig project van je zien, want als dit je straatscooter is moet een sprintscooter wel helemaal een feest worden :+

Gewoon een hele strakke Beta. Knap gedaan
 
DG SF2 said:
Ik zou graag in de toekomst een volledig project van je zien, want als dit je straatscooter is moet een sprintscooter wel helemaal een feest worden :+

Gewoon een hele strakke Beta. Knap gedaan


thnx:) mja, als 16 jarige is het toch best moeilijk om zoveel geld bijelkaar te krijgen. nja het lukt wel, maar dan hou k ook niks meer over voor andere dingen, en dat heb k er niet voor over... gwoon nog f wachten dus:)
 
Mark.S said:
mja, als 16 jarige is het toch best moeilijk om zoveel geld bijelkaar te krijgen

Als ik het kan, dan kan jij het ook:P hahaha leuk ding man.. hoop er in de toekomst meer van te zien:)

Ciao..
 
Is zekerss nice geworden, en jmr dat je hem houd als straat scooter maar achjah.. btw ook tovve kentekenplaat.. jammer dat je die hr2 er niet onder heb liggen;)


Grtz
 
Egt de mooiste beta die ik ooit gzien heb, Maaruh, je stuur staat scheef..:p
Egt super mooi ding, en hoop dat er nog een sprint blokje komt!!

Veel suc6, greetz Thijs!:D
 
iTaLdZjEt said:
Egt de mooiste beta die ik ooit gzien heb, Maaruh, je stuur staat scheef..:p
Egt super mooi ding, en hoop dat er nog een sprint blokje komt!!

Veel suc6, greetz Thijs!:D


thnx:) nja het verbaast me ook op die ene foto lijkt het wel erg scheef, heb er verder geen last van, maar zal het nog eens nakijken:p

@ Evolution, thnx man:) hmm denk niet dat k ooit nog met evo/speed oid ga beginnen...
 
dat het "project" ten einde is, dat wist ik al, maar dat je het nu helemaal opgeeft voor de toekomst is toch wel zeer spijtig;)

ach ja, god weet wat je nog allemaal tegenkomt, we wachten wel af:)

en misschien win je volgende week wel de Staatsloterij ofzo, dan kunnen we wel een project verwachten denks:W
 
ja mark, ik ben ook nog maar 16:), gewoon veel werken en veel beunen en af entoe eens wat minder opstap, dan komt alles goed:)
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Verder zie ik wel wat er nog van gaat komen:)

Van mij mag deze dicht;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top