optic street neo's

Status
Not open for further replies.

raymondkievit

Well-Known Member
hoi,
Ik ben Raymond, ik kom uit Kerkrade(limbrug)
Ik heb vanaf 14 jaar al brommers/scooter gehad om aan te sleutel, Het is allemaal begonnen met een puch-maxi deze had ik opgevoerd maar ik vond hem niet lekker van zijn plaats komen en deze heb ik dus weer verkocht.
toen heb ik een vespa velofax gekregen, omdat voor deze ook niet echt veel onderdelen te krijgen waren heb ik deze weer verkocht.
toen heb ik een Citta van mijn nicht gekregen, deze heb ik helemaal opgeknapt.
Maar ik wou nog steeds een scooter hebben, toen hoorde ik dat een vriend van mij zijn neo's verkocht voor 150 euro hier zat dan wel nog wat werk aan maar dat vond ik niet erg omdat ik hem toch helemaal wou veranderen.

Mun Citta:
DSCN30231.jpg


Mijn neo's bij aan koop:
DSCN31642.jpg


DSCN31652.jpg


met computer bewerkte foto hoe ik het hebben wil:
neo21.jpg


met half gepolijste carterkap:
Dec11^251.jpg


radio in buddy:
Dec11^291.jpg


Dec11^301.jpg


Ik heb de schakelaars al in mijn beenschild gemaakt mun race stuurtje zit er ook al op komen vanavond foto's van.

Dec11^281.jpg


verder Zijn mijn plannen:
Aerox blok met velgen Ac maken.
underseat maken
booskijkers en claxon gleufjes dicht plamuren
race stuurtje*
radio in buddy*
opnieuw spuiten
gianelli reverse
kapotte kappen vervangen
verder laat ik het blok vrij standaart omdat ik hem als straat scooter gebruik ik wil hem een mooie 80-90 laten lopen.
ander voor spatbord van nrg of aerox
carbonne achterlicht
carbonne lucht happer op onsteking*

waar sterretje bij staat heb ik al gedaan.

de scooter loopt inmiddels wel (deed hij bij aankoop niet)
maar hij komt niet boven de 40 uit en stellingen zijn er uit.

van veel kappen zijn de ophang punten kapot deze ben ik ook mee bezig om te maken.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je linken zijn goed, alleen jij maakt een fout, je moet de link tussen [IMG ] link [/IMG ]
maar dan zonder spaties... Jij hebt er allemaal shit bij staan. Alleen die link, waarmee die ook werkt als je Copy en dan in je adress balk plak het plaatje weer geeft

succes

Edit: Zie dat je al iets veder bent :D

Edit 2: Resize je foto's man. Dit gaat niet goed gekeurd worden...
 
ey nja er worden nog wel meer dingen verandert dan wat er op genoemd word maar dit zijn de hoofdpunten en als dit af is ga ik denk ik een sprint blokje bouwen.
 
...THEIS... said:
en als hij 15 was juichte iedereen hem toe :s geef iedereen gelijke kansen... en kom niet direct of met SB
Sorry hoor, maar het gaat hier gewoon puur om projectwaardig of niet.

En op dit moment is het dat niet, wie weet ooit nog wel is. Dan kan hij toch alsnog een projectpagina openen :!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top