Optic Tuned FireFox

Ja sorry voor de slechte foto's inderdaad. Het is gewoon een klote aldi camera :p

@Luc: Ik zal je best al eens gezien hebben. ROnd hoe laat rijd je door gronsveld?

@Ruud: De firefox van jou was ook niet niks he....

{!Update in eerste post!!!​
 
Last edited:
Hey kerel, ziet er allemaal netjes uit! Alhoewel ik me spullen nog 10x liever zelf zou laten monteren dan door de De Beente. Want wat ik daar vandaan heb zien komen word je ook niet vrolijk van :'(

PS Kom uit Cadier en Keer.
 
nej alleen me krukas word daar gemonteerd he... Omdat k het zelf nog nooit gedaan heb en vooral ook omdat mn ouders niet willen dat k het zelf doe

Ik hoop dat k me cilinder wel mag monteren... dat kan k wel... en de rest ook... vario+nieuwe koppeling+ ontsteking etc....

@De Jongh: Ik zei ook niet voor niets De Beunte :)
 
k zouw ut ni laten doen bij de beente:X
want als iemand je bezeikt zijn ut scooter zaken wel
ga dan naar lemmens in meerssen, Broqua in margraten of naar EPC (zouw k doen)
maar niet naar de beente k zal je een voorbeeld noemen:
een TP carterkap kost daar 80 eur:S
maar je moet ut zelf weten;)
maar komt wel goed daar met jouw:D
in dat GAT;)
 
Broqua margraten?
Dan heb je echt een gat in je kop.. slegtste dealer kwa scooters hier in de buurt vind ik, die gast moet zich bezig houden met zn fietsjes en niets meer :p
Kun je beter naar Derkx gaan in gulpen.. meja kzou ook voor Lemmens oid hebben gekozen, beente nog geen ervaring mee, behalve met mn tomos dan voor tandwielen.

Nejaa chris khoop dat je vnavond je blokje trug krijgt.. word nog wel wat :D
 
Hehe nice page.!!

bM! Clan van socom .. iedergeval daar staan je foto's :p.!!

maarruh nice scoot.!! keep on tuning :-D komt wel goed ;-)
 
Broqua margraten?
Dan heb je echt een gat in je kop.. slegtste dealer kwa scooters hier in de buurt vind ik, die gast moet zich bezig houden met zn fietsjes en niets meer :p
Kun je beter naar Derkx gaan in gulpen.. meja kzou ook voor Lemmens oid hebben gekozen, beente nog geen ervaring mee, behalve met mn tomos dan voor tandwielen.

Nejaa chris khoop dat je vnavond je blokje trug krijgt.. word nog wel wat :D

jha maar die zette wel voor een echte eerlijke prijs je blok in elkaar
ze zijn meer fietse dealer jha. maar scooters wete ze ook wel wat van hoor;) (ze weten gewoon hoe ze goed een scooter in elkaar moeten zetten):p
maar lemmens is ook goed maar zckr niet naar de beente
 
mwa beente is redelijk broqua ben ik echt niet tevreden over..
heeft u tandwiel voor mn tomos nee ? heeft u misschien een zuigerstop ? nee
etc. etc. bougiesleutel? nee hebben we niet meer sorry..
En tsja scooters in elkaar zetten kunnen ze misschien, zou ook slecht zijn als ze dat niet konden maar afstellen etc. daar heb ik mn grote twijfels over
 
lekker bezig hoor, misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat voor radiateur is dat? van een crosser ofzo? of een motor? ziet er in ieder geval wel apart uit :)
 
nej hij stond al helemaal in elkaar.. Ik heb hem nog het ontstekingsspietje moeten nabrengen en het spruitstuk... dus ik denk dat het morgen klaar is...

Overigens slecht nieuws: Ik moet een nieuwe vertanding hebben :(
Ach ja... ik zei al: Als ik het doe, doe ik het goed... dus dan doe k dat ook wel...
 
leuk projectje, maar ik zou niet alles spuiten, word dan net een dinkytoy of lego look a like. verder leuke begin setupje voor beetje over staat te knallen. zal je nog wel eens tegen komen hier in het dorp.
 
nej jong ik spuit ook niet alles ;) Maar ik hou van details... Dusz het word gewoon mooi, maar niet overdreven

Ik ga egt niet overal kleurtjes aan maken hoor ;) alleen startmotor was wel nodig omdat die fokking verroest was dusja
 
ey hoe zit het nu met je blok?
pierre zei dat je hem terug had alleen zonder nieuwe vertanding ?
Wnt je was vrijdag niet op sgool :p spijbelaar xD
 
Back
Top