JohnB's Firefox

Ohw nee denk je alles tehebben gehad op het forum komt dit er ook nog bij :p

Nee hoort geintje john , ziet er veel belovent uit ik heb er wel vertouwen in kerel -:-

Even een kleine toevoeging gemaakt aan de beginpost.

Die omgelaste Hebo racing pijp op die oude foto :W

Hangt bij ons in het testbank hok.. Echt een te vette pijp, scoort alleen niet echt zoals het moet :p

Verder succes met je project. ben benieuwd hoe dat eruit komt te zien met die velgen!

Als dat echt mijn oude pijp is dan moet je de flens eraf halen en er een CM of 3 tussen lassen , dan gaat ie het weer normaal doen ;)

Mja denk dat die pijp niet meer te redden is, aangezien het er op lijkt dat hij dmv een bankschroef de juiste pasvorm heeft gekregen voor een mina blok. Beginbocht is meer vierkant dan rond zeg maar :P

Ziet er goed uit.
Van iemand als jij mag je wel verwachten dat die iets aparts bouwt. Zo ziet het er nau ook naar uit.

Tof

Waha, dit had ik niet van je verwacht john!! Maar heel tof dat je weer iets gaat bouwen. Die velgen mag je echt trots op zijn, die vind je tegenwoordig nergens meer.

john!! toch maar een project page gemaakt:love:

elke keer als ik die velgjes weer zie, heb ik spijt dat ik ze niet meer heb. ze zijn zo vett!!:W

ik heb vertrouwen in dat cilindertje en denk dat er een heerlijk vermogen uit gaat komen.

maicky

Ik wist niet eens dat je nog bezig was, ik dacht dat er weer een oud project was gekickt:)

Maar je setupje is echt origineel en ben ook benieuwd wat dit aan vermogen op gaat brengen:)

succes!

Even de begin post even wat bijgewerkt. Nu is ie in nette volgorde en compleet met de spullen die ik heb.

Maar zo ziet u maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit 8P

Even de begin post even wat bijgewerkt. Nu is ie in nette volgorde en compleet met de spullen die ik heb.

Maar zo ziet u maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit 8P

Ziet er weer strak uit...Mijn complimenten..blijf ook dit project volop volgen..

Succes

Manuel

Hee leuk om me oude velgjes weer terug te zien :)

Zo te zien word het een erg appart project en ik dacht dat je een grapje maakte toen je het had over die am6 cilinder.
Erg leuke ideeen allemaal!

Maar is het niet uiteindelijk mooier ( en misschien zelfs makkelijker ) om de originele minarelli behuizing te gebruiken en alleen het slakkenhuis aan te passen?? Eventueel een klein grondplaatje frezen en dan een huisje laten draaien.....

85% van de mensen in het project gedeelte bewandelen de makkelijke weg.
En ik heb daar nooit bij willen horen.

Maar de bedoeling is om het pomp gedeelte alleen te gebruiken , de rest van dat huis smijt ik weg. En dit plaats ik dan op een zelfbouw framepje

Back