Je volgende auto

Status
Not open for further replies.
Mja ik vind auto's in die gewichtsklasse altijd wat te klein en ik vond zeker in de Peugeot 106 het interieur om te huilen :p

Maar als het je om de maandelijkse lasten gaat: een Swift GTI zal in de verzekering stukken duurder zijn waardoor je net zo goed een wat zwaardere non-GTI met het zelfde vermogen kunt rijden. Hardrijden kan toch nergens meer heb ik wel al gemerkt..

Kutflitsers :|
 
Ik ga zelf vanmiddag ff kijken voor een Renault 19 :D:X, of een audi 80 avant o.i.d iig een cheap autotje om straks wat meetings af te gaan enz.
 
Heineken said:
Mja ik vind auto's in die gewichtsklasse altijd wat te klein en ik vond zeker in de Peugeot 106 het interieur om te huilen :p

Maar als het je om de maandelijkse lasten gaat: een Swift GTI zal in de verzekering stukken duurder zijn waardoor je net zo goed een wat zwaardere non-GTI met het zelfde vermogen kunt rijden. Hardrijden kan toch nergens meer heb ik wel al gemerkt..

Kutflitsers :|
Je kan het ook zien als dat ik bezuinig op de wegenbelasting om de verzekering wat te compenseren. Ik ga ff verder op marktplaats struinen :p
 
Citroen AX GTI, 785Kg en 95pk.
b0em said:
Iemand nog suggesties voor een kleine auto; 100pk/800 kg +/- rond 1990/1994

Van de week wezen kijken voor een swift gti die op marktplaats staat, maar daar kreeg ik echt de tranen van in me ogen, hoefde ook meteen geen proefrit meer :)
 
Een Mini Cooper, zo'n ouwe? Jaaaa ik begin weer, hij staat er nog steeds, nu met een vraagprijs van 2950,- geloof ik :p Hier @ Lucht en Ruimtevaarttechniek dus..
 
b0em said:
Iemand nog suggesties voor een kleine auto; 100pk/800 kg +/- rond 1990/1994

Van de week wezen kijken voor een swift gti die op marktplaats staat, maar daar kreeg ik echt de tranen van in me ogen, hoefde ook meteen geen proefrit meer :)
Corsa GSI? :D Mooie uit 93...

Ik wist nog wel een leuke paarse maar die staat nu op de eeuwige sloopvelden.
Een Daihatsu Charade Gtti vind ik ook wel wat voor je.
 
Boeie said:
Corsa GSI? :D Mooie uit 93...

Ik wist nog wel een leuke paarse maar die staat nu op de eeuwige sloopvelden.
Een Daihatsu Charade Gtti vind ik ook wel wat voor je.
haha zo'n 3 cilinder turbo ding :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top