Je volgende auto

Status
Not open for further replies.
Zoveel zullen er ook niet meer van zijn. Voor info over dit type kan je even op www.citroen-forum.nl gaan browsen, zoals met elke lichte sportieve wagen is de kans namelijk heel groot dat ie compleet afgeragd is. Lekke koppakking komt heel veel voor bij dit type blok, niet druk om maken. Het is moeilijker om een scooter af te stellen ;)
Redmer said:
Dat is ook de enige GTI die op marktplaats staat :)
 
Nissan gaat dus hun Infinity (die voorheen enkel in USA en canada te krijgen was) lanceren in europa in 2008 :)
Als ik tegen dan lekker geld verdien, wil ik er wel 1tje kopen. Die dingen zijn gewoon te geil!
news1127885687-65973.jpg
 
Razkin said:
Zoveel zullen er ook niet meer van zijn. Voor info over dit type kan je even op www.citroen-forum.nl gaan browsen, zoals met elke lichte sportieve wagen is de kans namelijk heel groot dat ie compleet afgeragd is. Lekke koppakking komt heel veel voor bij dit type blok, niet druk om maken. Het is moeilijker om een scooter af te stellen ;)
Dat is voor jou toch altijd al lastig geweest :p

Ik heb em gemailed, het klinkt positief. Mischien eens gaan kijken deze week.
 
DME3 said:
Nissan gaat dus hun Infinity (die voorheen enkel in USA en canada te krijgen was) lanceren in europa in 2008 :)
Als ik tegen dan lekker geld verdien, wil ik er wel 1tje kopen. Die dingen zijn gewoon te geil!
news1127885687-65973.jpg

Is al tijdje bekend :) Prijzen zullen naar schatting, rond de prijzen van Lexus zitten.
 
b0em said:
Iemand nog suggesties voor een kleine auto; 100pk/800 kg +/- rond 1990/1994

Van de week wezen kijken voor een swift gti die op marktplaats staat, maar daar kreeg ik echt de tranen van in me ogen, hoefde ook meteen geen proefrit meer :)
Peugeot 106 Rallye
Peugeot 205 Rallye
Peugeot 205 1.6 GTi
Peugeot 205 1.9 GTi (ok.. heb je 120-130 pk :p )
 
Sander said:
Dodge Caliber... Heeeete sloep :D

Kreeg jij de folder ook binnen vandaag?? OMFG wat een bak:D

[ir]http://www.rsportscars.com/foto/2005geneva/dodge_caliber.JPG[/ir]
 
Heb hem al IRL gezien en dat is nog steeds stoer. VIND ik. + prima auto voor dat geld, lekker diesel voor weinig, wordt een klappertje op de leasemarkt denk.
 
Kapseis said:
Peugeot 106 Rallye
Peugeot 205 Rallye
Peugeot 205 1.6 GTi
Peugeot 205 1.9 GTi (ok.. heb je 120-130 pk :p )

bah wat een omawagentjes

beter ga je voor een audi s2 coupe ofzo, vind je ook wel voor een mooi prijsje

edit: een amerikaan is so not done :p
 
DME3 said:
Nissan gaat dus hun Infinity (die voorheen enkel in USA en canada te krijgen was) lanceren in europa in 2008 :)
Als ik tegen dan lekker geld verdien, wil ik er wel 1tje kopen. Die dingen zijn gewoon te geil!
news1127885687-65973.jpg

Lijkt (op deze foto) wel heeeel erg op een 350Z.
 
buh said:
bah wat een omawagentjes

beter ga je voor een audi s2 coupe ofzo, vind je ook wel voor een mooi prijsje

edit: een amerikaan is so not done :p
Snel je mond spoelen jij :p

Hij vroeg om een auto van 1990-1994, 800kg, +\- 100 pk..

nou dan kom je aardig snel bij de 205 uit.. :) (licht, degelijk en snel).

205 Accentjes zijn oma wagens ja. vanaf een XS is het wat :) (mits goed onderhouden).

Andere merken zou ik echt niet weten, Golf2 is te zwaar, Polo heeft niet dat vermogen, Alfa 33 zou kunnen, roest alleen weg.

dus kom maar met een goed alternatief.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top