Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Staat nog steeds heerlijk stof te happen.. :p

fototje03.jpg


en @ Scully;

Porsche 911 SC COUPE uit 1979 nog geen 120k op de teller :)

Ben weer werken, oi :*
 
Tja, ik snap ook niet wat ie met een Mercedes moet, met zoveel geld had ik wel een Supra of een Skyline gehad, en een Bora ofzo voor normaal. Hou je nog 30000 over om die jap op te fokken :)

Juist..
Maargoed als ik tussen de 2 zou kiezen, is die E toch een stuk fraaier..
 
Tja, ik snap ook niet wat ie met een Mercedes moet, met zoveel geld had ik wel een Supra of een Skyline gehad, en een Bora ofzo voor normaal. Hou je nog 30000 over om die jap op te fokken :)

0005a.gif


0005d.gif


Nissan Skyline R34 GT-R V-spec R-tune 500pk
30k gelopen
€75000 8)
 
Zo'n rs6 vind ik dan eigenlijk wel weer iets voor een 'jonger' iemand.. niet dat ze voor de meesten van ons te betalen zijn helaas :p

Natuurlijk wel een Avant nemen dan, kun je porsches enzo gaan plagen met je station :D

[ir]http://www.nordicaudi.com/arkivet/bildarkivet/rs6/bilder/rs6_14.jpg[/ir]

En hij is nog mooier ook ;)
 
5 miljoen keer liever die R34 GTR dan een M5.. Zoveel exclusiever man. en bovendien IN MY OPINION veel mooier ook.
 
Iedereen heeft een andere smaak :)

Geef mij ook maar een RS4 oid :) maja heb het geld niet..

het word zo langzamerhand wel een beetje een Dromauto topic denks ;)
 
M5 A 59.591 21/07/2005 Blacksafier € 89.900,- KERKRADE
M5 A 32.500 18/01/2005 Blacksafier € 89.900,- MAASTRICHT AIRPORT
 
Ik koop binnenkort een bmw coupe e46..
Heeft iemand mooie foto's van een zwartje als het kan? Aangezien het waarschijnlijk een zwarte word..

Mijn leon is te koop dus mag weg voor €12.000

Oja en wat is dat ene bmw forum met die dikke bmw's?
 
forum.e46fanatics.com ?

@ nick: duidelijk e55 amg. Je hebt al een SL, tijd voor iets anders buiten alleen een dikkere motor :D
 
Last edited:
@ Robsenda, Weet jij nou gvd echt niet wat je wilt? of hou je er gewoon van om steeds te wisselen an auto :p
 
Voor dat geld zou ik eerder mn huis flink pimpen. Neem aan dat je dat al hebt als je zoveel geld wil neerleggen voor een wagen?
 
inderdaad.... vastgoed is waardevast en/of stijgende... Het investeren in een auto is link:

- als je de garage uitrijd, is de waarde al een paar ruggen minder
- een auto is gedateerd
- etc...

Als ik dat geld zou hebben, zou ik er echt een huis van gekocht hebben o.i.d.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top