Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Ik zou als je op praktische wijze kijkt voor de E55 gaan. Daar heb je een kofferbak, ruimte achterin etc.

Zeg je van, die cabrio heb ik geen moeite mee. Lekker dakkie open in de zomer, wat meer het sportieve gevoel hebben. Dan zou ik voor de SL gaan.

Voor en nadelen tegen elkaar afwegen dus.

Ik zou persoonlijk voor de SL gaan. Waarom? Omdat ik zelf de ruimte niet nodig heb lekker sportief kan rijden met het dakkie open.
 
@ Nick: Ik zou voor de E gaan als ik tussen die twee zou moeten kiezen. SL is denk ik idd wat klein als ik het zo zie.
 
Mja de E heeft het voordeel dat hij inderdaad meer plek heeft, wat wel erg fijn is, vooral voor mijn levensstijl.

M5 aanpraten? Dat is toch zo een BMW ding? :D

Nee hoor M5 is echt een topauto, maar ik ga er geen 150 ruggen voor lappen geak! :D

De E klasse is zwart, en de SL is Zwart OF Zilver (Vind hem erg mooi in die kleur!)

Wat kost zo een E55 AMG dan ? Zal tg niet veel verschil op zitten t.o.v M5 ?

Ik zou iig voor E55 gaan! Ruimte zat en gewoon lekkr sportief! SL is meer een bak om in de zomer toertje te doen terwijl E55 altijd lekker sportief is of het nu zomer/herfst/winter of ja lente is maakt niet uit!


Maar waarom wil je persé andere auto! Je rijd nu tg al SL als je hem beu bent ik wil hem wel overnemen voor 10k :rolleyes:
 
idd, een e55 amg zit toch in dezelfde prijsklasse als een m5? een ton ongeveer?
(belachelijk veel geld btw)

Nick, wat kost zo'n e55 volgens jou dan? :)
 
Nou maar veel M5's vind je niet echt, omdat ze nog vrij nieuw zijn.

Maar sinds de E63 AMG is uitgekomen (Zonder kompressor), zijn de prijzen van E55's een stuk gezakt, zodoende kwam ik hier op uit...
 
op autotrack staan '05 m5jes voor tussen de 90-100k met weinig km :p

Ongelofelijk trouwens, zoveel geld voor een auto op die leeftijd :D (gun het je wel hoor :*)
 
Een E55 heb je zo rond 70.000.
M5 zit rond 85.000 a 90.000.

Heb je om en nabij de 50k op de teller.

Verschil tussen die 2 is. Wil je opvallen neem je een M5. Dat is arrogantie. Wil je niet opvallen maar toch een snelle auto onder je kont neem je een E55...easy as it is :p
 
Eigenlijk vind ik ze beiden beiden niet echt iets voor een jongere. Hoe oud ben je?
Imo zou een Rs4 wel tof zijn, of wachten op de nieuwe M3. Heb je genoeg ruimte imo, iig meer als bij een sl. Wil je een echte sportauto, je kan best een 996 Turbo kopen ipv een sl55, ik garandeer je meer rijplezier!
 
Tja, ik snap ook niet wat ie met een Mercedes moet, met zoveel geld had ik wel een Supra of een Skyline gehad, en een Bora ofzo voor normaal. Hou je nog 30000 over om die jap op te fokken :)
 
Mja, sommige mensen hebben iets met polo's en anderen weer met Mercedes :)

Ik vind de E klasse en de SL 2 van de mooiste auto's, maar dat is mijn eigen smaak, en over smaak valt niet te twisten... toch? :p
 
Mja, sommige mensen hebben iets met polo's en anderen weer met Mercedes :)

Ik vind de E klasse en de SL 2 van de mooiste auto's, maar dat is mijn eigen smaak, en over smaak valt niet te twisten... toch? :p

Dat is waar, ik val je ook niet aan ofzo hoor, ik snap jou gewoon niet :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top