Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Ik vind die SL wel zo'n verschrikkelijk foute bak. Mercedes kan geen sportwagens maken, het klopt gewoon niet helemaal. Als je toch een Mercedes wil rijden, kom er dan ook gewoon vooruit, en neem die oudelullenbak.
 
LB, wat voor uitstraling een mercedes heeft. Het zijn gewoon toffe bakken, klaar. Ik zou als ik moest kiezen zeker voor de E gaan. Ik HAAT het namelijk als ik te weinig ruimte heb...

Bovendien heb ik dan ook een beetje minder het dameskappergevoel, wat ik toch wel krijg bij een SL/SLK/CLK etc.
 
Nou voor ruimte kan je beter een Passat ofzo kopen, dat is in de gemiddelde Mercedes ver te zoeken namelijk.
 
Misschien wel leuk om te melden; ben at the moment bezig om deze in handen te krijgen;

fototje04.jpg


Al bijna 2 maand mee bezig ofzo, man is overleden oid en de familie wil hem verkopen, de man waarmee ik contact had is momenteel op vakantie / werk in het buitenland.

Dus afwachten (aangezien er nog een andere belangstellende is), is in aardig goede staat, staat al een hele tijd weg te stoffen in de schuur.

Echt een super oldtimer met weinig KM's, complete history erbij enzovoorts :W!
 
NICK, ga voor de e :W
ik vind zelf een SL geen reet aan. zo'n e is echt wel koning :W
en dan in t zwart 8) mafia :D

Zag zondag in a'dam ook nog een dikke vette s-klasse met chrome velgen:eek: dikke brede neger er in, zal vast niet betaald zijn van "wit" geld :#
 
Nick, als ik jou was zou ik de E nemen. Niet omdat ik de E zo geweldig vind (vind die amg redelijk opzichtig) maar de SL is beetje ouwe lullenbak.

En een snelle sedan lijkt mij een stuk vetter rijden, en je kan gewoon meer mensen meenemen. Want achterin zitten in de SL is ook geen fijne ervaring of wel?
 
Mja het is een lange termijn project hoor, want ik ben zeker niet ontevreden op dit moment, mja je wilt wel eens wat anders! :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top