This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
en licht dus goedkoop en ook vast lekker zuinig

al lijkt de 100 PK 1.4 mij wel leuk op zo klein auto'tje.
 
ouders hebben de knoop doorgehakt wordt een huisje toch niet zo ver als verwacht en voor een goede GAS bak is mijn budget te laag.

Dus ik ben opnieuw aan het zoeken geslagen het valt mij dat ik heel veel AR 146 tegen kom.

Gooit iedereen die masaal in de verkoop zijn ze zo slecht ?

http://www.autotrack.nl/owa_dima/ow..._spr_id=55442695&p_type_lijst=RL&o_id=4088696

er is mij verteld dat een alfa 33 /75(?) geen aanraders zijn maar wat is de ervaring met de 146
 
hap hap, heb al ff aangepast. :*

maar uit ervaring, zie ik toch veel alfa's in de zaak staan met ja, toch veel roest vormingen in de kassen e.d.
 
hebben julie ervaring met autoverzekeringen ???? als ik een alfa gtv haal een GEWONE 2.0 16v met 110 km waar kan ik zoon auto verzekeren


ik ben 19 btw ..
 
Sommigen verzerking je auto dan niet, omdat hij wat te bruut is.

Centraal beheer doet het volgens mij altijd wel, maar hij is wat duurder.
 
En anders heb je altijd nog Rialto. :+

Gewoon een paar verzekeringen bellen hé, zo moeilijk is het allemaal niet. Gewoon vragen of het een probleem is om die auto te verzekeren. Vaak heb je wel de gegevens nodig van de auto.
 
unive doet ook moeilijk tenzij je er al klant ben is mij ervaring

daar ben ik een jaar verzekerd ......

ik belde ze vorige week op , om te vragen of ik een 2.0 turbo kon verzekeren toen kon het gewoon ,
en vanmidag op het buro van unive zijden ze dat ik maar tot 84 kw kon ....

fet kut
 
Status
Not open for further replies.