Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Ik heb de auto zelf, op mijn naam maar de verzekering op die van mijn moeder.

Scheelde mij in ieder geval 110 euro in de maand :+

Ik betaal nu 24,50 voor verzekering :+
 
Ik heb de auto zelf, op mijn naam maar de verzekering op die van mijn moeder.

Scheelde mij in ieder geval 110 euro in de maand :+

Ik betaal nu 24,50 voor verzekering :+

haha ja dat is mooi.

maar jou ma heeft ook rbw neem ik aan en schade vrije jaren opgebouwd ;)

vorige mondeo 1.8 16V 88euro PM en eigen risico van 350 euro(bij schade aan een andere)

voor huidig ding maar 54 euro :P zonder eigen risico
 
Dat is waar, als ik ergens doorheens jens zometeen dan is me moeder haar no-claim wel kwijt inderdaad.

Dat is het gevaar.
 
Mja ik heb mijn monster ook op m'n vaders naam verzekerd, met mij als hoofdbestuurder. Betaal een 10tje per maand :+
 
Mja ik heb mijn koekjesblik ook op m'n vaders naam verzekerd, met mij als hoofdbestuurder. Betaal een 10tje per maand :+

8P echt goedkoop ...
welke verzekerings maatschapij ?
want op je vader zijn naam met jou als hoofd bestuurder is voor de wet nog 100% legaal ook
 
dat zegt hij dus..

Ik betaal nu 60 euri verzekering voor de auto... per maand...

Ik ben aan het kijken & rondzoeken geweest voor de verzekering van een Volvo 850 T5... Dat zal dus ook rond die prijs liggen... Let wel: heb nu al 3 schadevrije jaren opgebouwd...
 
Even over die verzekering... ik sta op het punt mijn eigen auto te gaan kopen (seat leon), maar wilde hem dus op mijn moeders naam gaan verzekeren omdat erop mijn vaders naam al een auto en een motor staan.

Maar kan je wel gewoon legaal de auto zelf zeg maar op jou naam zetten maar de verzekering op je moeders naam zetten? want normaal hoor je altijd dat de bestuurder ook de verzekering van de auto op zijn naam moet hebben :S
 
Even over die verzekering... ik sta op het punt mijn eigen auto te gaan kopen (seat leon), maar wilde hem dus op mijn moeders naam gaan verzekeren omdat erop mijn vaders naam al een auto en een motor staan.

Maar kan je wel gewoon legaal de auto zelf zeg maar op jou naam zetten maar de verzekering op je moeders naam zetten? want normaal hoor je altijd dat de bestuurder ook de verzekering van de auto op zijn naam moet hebben :S

niet doen kan gezeur op leveren
auto op je moeders naam zetten en de verz. ook.

anders verzekerd je moeder jou auto, en nu verz. ze haar eigen auto.
 
't kan wel, maar is niet echt legaal volgens mij, hoofdbestuurder moet de verzekering op zijn naam hebben... bij heel veel verzekeringen doen ze niet al te moeilijk, alleen als het op uitbetalen bij schade komt, kunnen ze moeilijk gaan doen...

gewoon verzekering op pa/ma naam, met jou als 2e bestuurder, kost niet veel extra en je bent verzekerd.
 
't kan wel, maar is niet echt legaal volgens mij, hoofdbestuurder moet de verzekering op zijn naam hebben... bij heel veel verzekeringen doen ze niet al te moeilijk, alleen als het op uitbetalen bij schade komt, kunnen ze moeilijk gaan doen...

gewoon verzekering op pa/ma naam, met jou als 2e bestuurder, kost niet veel extra en je bent verzekerd.

Dat lijkt mij inderdaad ook de beste optie.. anders betaal ik me ookscheel als ik de verzekering op mijn eigen naam doe.. (seat leon 1.8T)
 
bij orion direct bouw je geen schadevrije jaren op :P

DE PREMIES LUIDEN VOOR*:
WA: € 281

WA Beperkt casco: € *

All Risks: € *

* Geen premie offerte i.v.m. ouderdom voertuig.
Het is mogelijk dat bij de beoordeling van de gegevens op basis waarvan de premie werd vastgesteld blijkt dat er sprake is van een bijzonder risico. In dat geval zal u mogelijk een afwijkende premie worden aangeboden.
* Bovengenoemde premies zijn exclusief 7 % assurantiebelasting.



je gaat mij niet vertellen dat dit per jaar is....

* edit: klopt geen hout van, Volvo 850 T5 kost evenveel als mn shitvic *
 
Het is mogelijk dat bij de beoordeling van de gegevens op basis waarvan de premie werd vastgesteld blijkt dat er sprake is van een bijzonder risico. In dat geval zal u mogelijk een afwijkende premie worden aangeboden.

gewoon even bellen. heb je zekerheid
 
Vriend van me laat nu ze Opel Vectra GTS 150pk diesel chippen. Zeiden ze tegen um dat ie 2sec sneller zou gaan naar de 100. Dat gaat er bij mij echt niet in zoiets. Die auto doet std 9.8sec naar de 100.

Wat zou een logische schatting kunnen wezen?? 9.0sec rond na het chippen....

Auto gaat naar 180pk en 380Nm...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top