Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Ik wou net zeggen... Vriend van me had een 1.8 16v een jaar of 3 geleden, die liep best leuk (als je flink toeren draaide)... Het gros zijn 1.5-jes, dat loopt niet bijzonder nee...
 
v6 twinturbo van maken :P Wie was dat nou die van die grote verhalen daarover had... lang geleden..

Was na het Nazex gebeuren iig, dat weet ik nog wel :P
 
v6sjes in die dingen zijn er dus niet om te gaan racen, maar om gewoon lekker te cruisen.. vind ze zelf nog best mooie auto, die zilvere heeft dan de verkeerde spullen erop, maar er is genoeg leuke bumpers/sides voor te krijgen.

vind ze alleen nog best aan de prijs zitten, aardig waardevast die dingen....
 
Tja sommige auto's houden hun waarde, tis geen alfa he :*

zal ik happen:p


20060509105728.jpg



en jah vind hem best tof:X
 
daarom ook een japanse v6 erin, die hebben 201 pk en een bult mee koppel, en de europese heeft maar 146pk:X

en het geluid is btw errug vet:love:
 
Mazda 323 F 2.0i V6 GLX
topsnelheid 208 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,4 s

Vind ik voor een V6 ook heel mager, zal vast ook een aardig benzine verbruikt bij zitten...
 
kan je niet op je pa of ma's naam en dan als 2e bestuurder.
heb ik ook, anders betaalde ik me scheel voor die fiat punto gt, bouw je ook noclaim op, alleen niet zo rap.
 
kan je niet op je pa of ma's naam en dan als 2e bestuurder.
heb ik ook, anders betaalde ik me scheel voor die fiat punto gt, bouw je ook noclaim op, alleen niet zo rap.

Moet ik gaan uitzoeken maar me MA heeft geen RBW lijkt me niet dat zij een auto kan verzekeren. ?
en me pa ..die is ook vrij duur in de verzekering.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top