Is geen bepaald toerental aan te hangen, wel hoger dan een kompressor... Een turbo-charger (uitlaatgasaangedreven) heeft last van lag, een supercharger (krukasaangedreven) niet...
Nee, inderdaad... Je kan het nog beter een compressor noemen, en zelfs die vergelijking klopt niet, hoogstens de manier van aandrijven...
Een compressor is gewoon :W
heeft deze schade op de motorkap of hoort het zo
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.foto?p_spr_id=55128778&p_type_lijst=RL&o_id=3989035
Is geen bepaald toerental aan te hangen, wel hoger dan een kompressor... Een turbo-charger (uitlaatgasaangedreven) heeft last van lag, een supercharger (krukasaangedreven) niet...
zal ook duidelijk voor de a3 gaan.
volvo zuipt is zwaar (en dus duurder)
en persoonlijk vind ik de a3 een stuk mooier
was wel iemand hier op het forum die veel problemen had met ze a3..
Hangt er maar net vanaf welke turbo je hebt, grote of kleine.
Was alleen mn versnellingsbak hoor
Zolang je geen 1.6 met DUU bak koopt is er weinig aan de hand Sander.
Het resultaat van 5 seconden googleHet hoort zo
Een compressor is gewoon :W
1 op 5/1 op 7 met 1.4 en 133 PK?
Dan zou ik toch maar eens je auto laten nakijken, want dat is echt niet normaal hoor! met alle respect
die pks moeten ergens vandaan komen he
en als je graag gebruik maakt van de beschikbare pk's gaat het hard
schikbaarwekend