This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
Is geen bepaald toerental aan te hangen, wel hoger dan een kompressor... Een turbo-charger (uitlaatgasaangedreven) heeft last van lag, een supercharger (krukasaangedreven) niet...
 
Is geen bepaald toerental aan te hangen, wel hoger dan een kompressor... Een turbo-charger (uitlaatgasaangedreven) heeft last van lag, een supercharger (krukasaangedreven) niet...



klopt .. kun je goed zien bij die dikke V8 zoals een cobra daar ligt zoon dikke supercharger boven op het blok met een snaar van 5cm dik
 
Nog nooit met een auto met compressor gereden
Mja wel een keer mee in een XJR supercharged en een g40 :#
 
zal ook duidelijk voor de a3 gaan.
volvo zuipt is zwaar (en dus duurder)

en persoonlijk vind ik de a3 een stuk mooier

was wel iemand hier op het forum die veel problemen had met ze a3..

Was alleen mn versnellingsbak hoor
Zolang je geen 1.6 met DUU bak koopt is er weinig aan de hand Sander.
 
zou je nog 3500 euro willen steken in de golf van je ?
en dan voor een kompressor net of het nog niet hard genoeg gaat
 
1 op 5/1 op 7 met 1.4 en 133 PK?

Dan zou ik toch maar eens je auto laten nakijken, want dat is echt niet normaal hoor! met alle respect



die pks moeten ergens vandaan komen he
en als je graag gebruik maakt van de beschikbare pk's gaat het hard
 
Status
Not open for further replies.