This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende auto #6

Status
Not open for further replies.
is automaat heb wel sleutel, staat voor spuitklaar maken bij me, maar wil wel een rondje rijden (kofferbak) schade, dus andere klep opgezet maar daarvan zijn geen sleutels. accu kan ik voorin nergens vinden dus neem aan dat hij achter zit?


bij bmw zit hij ook achter maar heb je voorin wel de +pool
 

Stond hier net een OPC blauwe nieuwe Zafira voor de deur, inc. 19" en 2 kinderzitjes. Staat nu een oranje Focus ST
 

zou kunnen dat die onder de achterbank zit, was iig bij onze oude audi
 

Cool Mark! 8)

Die van mij is btw niet zilvergrijs Eerder gewoon grijs... Best een verschil, een '00 met 90k en een '02 met 70k op de teller... Scheelt veel in prijs? Vind het interieur van een <'03 niet zo geweldig qua bekleding en dashboardkleur trouwens...

Nou, alvast gefeliciteerd dan

@Bart: Die dikke brullende V8 zal er ook wel wat aan meehelpen dat de compressor minder beroerd klinkt denk ik, en de kwaliteit van deze filmpjes is ook een stuk beter.

Mjah, zal inderdaad wel schelen, klinkt echt wel cool
 
Daar staan op dit moment alleen maar TopSport's, geen Sport... En die zijn aardig aan de prijs, wel tof spul 8)

Waar is Tom K eigenlijk gebleven, of is die gestopt hier na zijn lichte aanvaring met Erik? :?
 
die onderste, moet je eens kijken naar die lichtunits, heeft een gozer die ik ken ook. zit echt gewoon een spleet van 2 cm of zo ipv aan te sluiten op het zijscherm, wat een pauperdingen.
 
zou kunnen dat die onder de achterbank zit, was iig bij onze oude audi

gelukt slot uit kofferbak gesloopt:#

wat rijd dat ding machtig man stond echt met een stijve in me broek, in zo'n bak wil ik ook wel automaat hebben eens ff opzoeken wat zo'n ding kost
 
Welk type A8? Zeker een 4.2 Quattro 8) Enige ervaring met meerijden @S4, in principe zelfde blok, maar dan 344 pk, klinkt/loopt als een koning :W
 
geen idee welke type, tis een a8/s8 zitten chrome spiegels op en een dikke v8 in het vooronder.... eigenaar is geen sjonnie dus lijkt me niet dat ze er achteraf opgezet zijn..
 
Als het een S8 is, staat het echt wel op het stuur/tellerplaten...

[ir]http://www.valueparts.com.tw/database/audi/image/interior.jpg[/ir]
 

Ja het scheelt ongeveer €1500 tussen die zwarte en grijze. Maar al zit het verschil er niet in dan nog ga ik denk voor de zwarte. Dat trekt mij iets meer. En het dashboard.. ach.. dat word toch allemaal veranderd en als bekleding komt in de loop der tijd leer te zitten dus als dat het enige is vind ik het niet zo erg Maar ik zal wel wat foto's maken van beide auto's

Als het goed is, is dit het interieur van die leon? of is deze van het nieuwere model?


Toevallig bij Henk Kuiper Mark.?

Nee het is een dealer in Benthuizen.

Daar staan op dit moment alleen maar TopSport's, geen Sport... En die zijn aardig aan de prijs, wel tof spul 8)

Misschien ook maar eens voor kijken. Waar zit Henk Kuiper dan precies ?
 
Last edited:
geen idee welke type, tis een a8/s8 zitten chrome spiegels op en een dikke v8 in het vooronder.... eigenaar is geen sjonnie dus lijkt me niet dat ze er achteraf opgezet zijn..

Ik heb in een van de laatste S8's gereden en die was echt heel fel, heel anders dan een normale A8

Blijven echt toffe dingen, ook nog steeds heel stijlvol 8)
 
Status
Not open for further replies.