Je volgende auto #4

Status
Not open for further replies.
denk dat dat wel mee vald hoor ..... aleen dan heb je wel een bak cie als je een beetje het gas intrapt 1:8 loopt ........en rond de 1500 kilo weegt


en 6 jaar oud is dus ja wat is goedkoop je koopt hem voor 4000 en je betaald je scheel aan belasting en benziene
 
Das met elke auto die een beetje motor heeft ;) Ik had zelf liever een Stilo Abarth gehad, maar juist door die kosten heb ik een 1.6 genomen :) En die Abarth komt er echt wel 8)
 
Damn die schuur, zon gelukje zou ik ook weleens willen hebben, al heb je wel een liefhebber nodig die al het waardevolle eruit weet te pikken. Das dus ff een jaar stoppen met werken en een jaar die schuur 'uitmesten'...
 
Ze kwamen sowieso op 5 miljoen uit geloof ik. Dus dan hoef je geen jaartje te stoppen :D

Huisje gelijk weer terug verdient. Wel raar dat die erfgenamen van niks wisten en het huis met alles verkocht hebben.

Als ik die eigenaar was zou ik er 1 of 2 mooie uitpikken en zelf houden en de rest aan restaurateurs verkopen.
 
Ze kwamen sowieso op 5 miljoen uit geloof ik. Dus dan hoef je geen jaartje te stoppen :D

Huisje gelijk weer terug verdient. Wel raar dat die erfgenamen van niks wisten en het huis met alles verkocht hebben.

Als ik die eigenaar was zou ik er 1 of 2 mooie uitpikken en zelf houden en de rest aan restaurateurs verkopen.

Dat die oude Fiat's nog zoveel opbrengen joh :+
 
denk dat dat wel mee vald hoor ..... aleen dan heb je wel een bak cie als je een beetje het gas intrapt 1:8 loopt ........en rond de 1500 kilo weegt


en 6 jaar oud is dus ja wat is goedkoop je koopt hem voor 4000 en je betaald je scheel aan belasting en benziene

Ik heb het ff gecheckt @Autotrader, en tussen de 7-9k staat best wat leuks te koop inderdaad... En qua belasting, wat denk je dat ik betaal? :P

Alles dat een beetje doorrijd en er een beetje fatsoenlijk uitziet kost geld...
 
Nu ga je diesel met benzine vergelijken. Bart rijdt namelijk diesel en daar liggen de wegenbelasting prijzen altijd hoger.
 
Damn die schuur, zon gelukje zou ik ook weleens willen hebben, al heb je wel een liefhebber nodig die al het waardevolle eruit weet te pikken. Das dus ff een jaar stoppen met werken en een jaar die schuur 'uitmesten'...

Echt wel, maak je daar je werk van, die auto's restaureren, en verkopen. Enkele mooie hou je zelf natuurlijk, ik zag nog wel een paar potentiële hot-rods 8)
 
Dan ben je dus gewoon binnen, als je zoiets vind... Mits het je interesseert, en je enig gevoel voor marktwaarde hebt... Er zat echt wel leuks tussen (356 enzo)...
 
Ja oke, maar je verhoogt de inruilwaarde er niet mee? Je geeft gewoon korting, maar je noemt het geen korting, maar je doet net alsof de inruil meer waard is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top