Je volgende auto #4

Status
Not open for further replies.
Babyblauw? :X

En gewild is met een d, dus je hebt het dubbel goet ;(
Ja opa, babyblauw. Achteraf gezien wel spijt van, maarja toen der tijd werkte ik nog 100km van mijn woonplaats vandaan. Vond het een mooi model en het was een dieseltje. Kon ook een zwarte 320i nemen. Maar dan zat ik nu tot aan me nek in de schulden denk ik :D

En ik doe het sinds ik het niet altijd meer weet maar gewoon met dtdt, dan weet iedereen dat ik het niet wist, maar het toch goed probeer te doen 8)

Hijs babyblauw Arne :D
:z :+

Mooi babyblauw isniet lelijk :(
 
Dat is toch ook geen babyblauw te noemen? Babyblauw is eerder zoals de blauwe uitvoering van zo'n Alfa 156. Echt om te kotsen imo.
 
Dat valt toch mee ? .. tenminste op de foto :) Vreemd dat die dingen nog maar 3k waard zijn. Of is het een ongeblazen diesel met 4 ton op de teller ? :P
 
Komt denk door de velgen :p

Maar ik geloof niet dat ie nog 3k opbrengt. Wij hebben er 1 staan gebruikt een 1.6 Sport voor 9.900; 2002 81.000km gelopen.
 
Ja idd, die brengt wel meer op hoor.... Desnoods zet je hem op originele wielen, en verkoop je de velgen los!
 
Dat is toch ook geen babyblauw te noemen? Babyblauw is eerder zoals de blauwe uitvoering van zo'n Alfa 156. Echt om te kotsen imo.

Babyblauw...
1087386739075.jpg


:D
 
Komt denk door de velgen :p

De trekhaak, aapje. :P

Nog ff terugkomen op je quote. Als een Stilo of 147 betaalbaar waren geweest had ik voor de 147 gegaan. Maar die zijn helaas nog echt niet te vinden in mijn prijsklasse. :(

Of je moet een mooie deal voor me hebben :P
 
ff vraagje, waarschijnlijk voor stephan een inkopper; M'n vader wil een tweedehands 166 diesel kopen, waar op te letten en wat voor motor wordt aangeraden?
 
Door deze E36 cabrio vind ik, zo'n ding ook wel wat voor mij :P

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0_zoBghbG_g[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-gIWo8NEtEY&mode=related&search=[/youtube]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top