Je Volgende Auto #33

Status
Not open for further replies.
ole... 800 eu p maand aan reiskostenvergoeding :X.

Ik zou er maar eens goed over babbelen, want niemand rijd voor 19-ct per kilometer. Je wordt gewoon leeggetrokken.

(niet dat ik het goed doe hoor.. ik krijg namelijk GEEN reiskostenvergoeding, en woon 17 km van mn werk af..)

Op mijn werk is het 0.23€/km

Rij momenteel men een Clio als vervangwagen, ben er iig tevreden over. Rijd erg goed.
 
Ik woonde in Haarlem en werk in Delft, was elke dag ook 120km totaal. Wel lekkere vergoeding dan, alhoewel 19ct/km nou niet echt vetpot is. Nu woon ik in Den Haag en kan ik op de fiets... niet dat ik dat doe trouwens :+
 
Zoek nu iets redelijks voor €2500-4000(max), zoveel keuze maar toch ook weer niet :P

Liefst beetje van de tijd, redelijk interieur (geen stof mickeymouse interieur dus), airco, en buitenkant om aan te zien. Benzine of diesel maakt niet zo gek veel uit eigenlijk.

Alfa 156's zien er redelijk uit maar weet niet of dat wel zo slim is?
Anders Golf IV/A3 met een slappe motor?
 
Last edited:
Volvo S40? 2.0 Turbo voor rond de 3k. Lekkere stoeltjes, alleen airco weet ik niet zeker maar dat zal vast wel.
 
Zoek nu iets redelijks voor €2500-4000(max), zoveel keuze maar toch ook weer niet :P

Liefst beetje van de tijd, redelijk interieur (geen stof mickeymouse interieur dus), airco, en buitenkant om aan te zien. Benzine of diesel maakt niet zo gek veel uit eigenlijk.

Alfa 156's zien er redelijk uit maar weet niet of dat wel zo slim is?
Anders Golf IV/A3 met een slappe motor?



kijk naar iets kleiners.. polo/ibiza/147 ofzo, ook leuke auto's.
 
Had ik ook al naar gekeken alleen dat 6N model Polo vind ik graf lelijk en 6N2 niet echt te betalen, Ibiza hetzelfde. 147 niet echt naar gekeken.. meteen even doen =)

Anders A4 B5?
 
Mn zus heeft ook zo'n Fabia station gekocht. Ik vind dat niks, maar voor dat geld heeft zij wel heel veel ruimte.
 
ole... 800 eu p maand aan reiskostenvergoeding :X.

Ik zou er maar eens goed over babbelen, want niemand rijd voor 19-ct per kilometer. Je wordt gewoon leeggetrokken.

(niet dat ik het goed doe hoor.. ik krijg namelijk GEEN reiskostenvergoeding, en woon 17 km van mn werk af..)

Reiskosten is trouwens typisch Nederlands :)

Ik krijg € 0,19ct onbelast, dus zo'n € 300,= in de maand... Ik carpool wel vaker met een collega, scheelt allemaal...

Gelukkig heb je nog onderhoud, slijtage, afschrijving aan de nieuwwaarde vd auto (afschrijven tot 200k) en wegenbelasting.(.

Exact :! Ik neem aan dat Niek ook wel weet dat dat sapje wat je erin kiepert om te rijden slechts een deel van de kosten is...

Bart, is een Skoda Fabia combi niks voor je?

of een Lancer wagon, goed groot iig:
http://link.marktplaats.nl/359775176
Kun je ook goed op G3 rijden...

Een Fabia is inderdaad niets voor mij :) De nieuwe wel :P

Lancer Wagon had ik ook al eens gespot, zijn nog best leuke dingen voor een leuk bedrag...

en het moet PER SE een station zijn Bart????

Liefst wel...
 
Station is gewoon makkelijk.. Overmorgen als ik op surfvakantie ga zo mooi, kofferklep open, banken plat, surfplank erin, tas erbij gooien, tent-slaapzak-matje erbij en gaan :P

Met een sedan zou sowieso die plank thuis blijven, denk niet dat zo'n ding 180km/u leuk gaat vinden bovenop het dak :+
 
Exact :! Ik neem aan dat Niek ook wel weet dat dat sapje wat je erin kiepert om te rijden slechts een deel van de kosten is...

Ja tuurlijk maar als het niks mag kosten kan je beter gaan fietsen... Autorijden kost gewoon geld, als je niet werkt ofzo en rijd wel auto ben je ook geld kwijt. Als iemand een werkgever weet die al mijn kosten voor de auto kan vergoeden dmv reiskosten ben ik de 1e die overstapt...

Naar mijn idee is het idee van reiskosten niet om alle kosten van het autorijden te betalen. Wegenbelasting en verzekering betaal je toch, of je nou 1k of 65k per jaar rijd... Alleen onderhoud en afschrijving komt er extra bij, als je buiten je extra brandstofkosten nog geld overhoud om daaraan te besteden klaag ik minder dan wanneer al mijn reiskosten opgaan aan de brandstof.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top