Je Volgende Auto #33

Status
Not open for further replies.
Vergeleken bij wat? Bij normaal gebruik kan je makkelijk 1:12 halen, vind ik niet veel voor een benzine.


Pak de auto meer voor zo afentoe eens een rondje te rijden door de stad hier en als ik eventueel moet bobbeb ergens heen , en vaak zijnhet zomaar korte rondje en dan is je tank toch zo leeg.

En wil gewoon watr extra geld voor een motor:W
 
[ir]http://www.desnelders.be/vaggal/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=6890&g2_serialNumber=1[/ir]

Dikke wielen op die Mk. 2 ernaast :W

IK zit alweer naar een S60 2.3T 250Pk te kijken 2001/2002 wss van het weekend bij een paar kijken.

Ga hier vandaag maar eens voor bellen/mailen, meesterlijke bak volgens mij;

http://link.marktplaats.nl/359648466

*edit* mail gestuurd :+

Zou eigenlijk het liefst een variant willen :W

243g1sg.jpg


19tgjk.jpg

Zijn vette auto's inderdaad, alleen is 90% een TDI...

Interieur excl. dashboard is mooi, dash zelf is echt pauper!
Allemaal oranje gare letters (beetje jaren 80/90)

Dat hoort gewoon bij Opel 8) Gelukkig hebben ze nu rode tellers...
 
Last edited:
ik vondt het ook al een dikke prijs , aleen is de km stand wel nog onder de ton.
ben ik even blij dat ik de mijne voor een hele bult minder heb :p
 
Ik ga woensdag kijken... Eerste eigenaar (Nedcar-medewerker), kleur is goed, Sports Edition (enige uitvoering die ik mooi vind, vrijwel niet te vinden als het geen 1.9d 115pk is, of een 2.0T die teveel zuipt), niveauregeling, trekhaak, weinig kilometers, volledig schadevrij volgens hem = dure auto... 10,5k is echt teveel echter, maar is onderhandelbaar volgens hem...

En 10k voor een V40 is geen kunst, elke Sports Edition / Navigator kost geld;

http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/?id=13412903;referer=gaspedaal

En die heeft veel meer gelopen ;)

En dit slaat dus bijvoorbeeld nergens op;

http://www.autotrader.nl/auto/kopen/2JEUE/algemeen.htm

:+
 
20 ruggen voor een bak van 6 jaar oud, en dan ook nog 1.8 :#

maar zon ding heeft wel een knetterhard plastix dash, en ook nog eens een halve renault, ik zou er niet aan beginnen.
 
Kan je niet beter een "iets simpelere" V50 nemen bart?

Ik vind het relatief veel geld voor een "oud jasje" zegmaar..
 
Heb gister bij een s60 2.3T 250PK gekeken volgens de eigenaar helemaal netjes alleen een klein deukje boven de benzine tank. Wat een verloren tijd zeg de hele auto vol krassen en deuken binnen 1 minuut had ik het wel weer gezien.
 
13412903.7.big.gen.jpg


Volvo heeft een patent op 'grijs'? :X

Maar van buiten wel een mooie auto, en de stoelen zien er bij die sportversie ook wel goed uit. Geen A2 meer trouwens?

Heb net even gekeken naar een volgende auto die ik weer een beetje vergeten was, maar waarvan ik ineens iets had van: héé, die leek me ook nog wel wat. Een Accord van 2006 ongeveer, liefst een 2.4 type S. Jammer alleen dat de station niet mooi is, want soms is dat wel echt handig.. Wel beter te vinden dan een Alfa 159 2.2 JTS, maar daar is juist de Sportwagon mooi van :p

Zoiets dus: Accord Type-S

Of toch een Alfa... Hmmz m'n verstand zegt de eerste, m'n gevoel de tweede en m'n portemonnee zegt dat ik met beide moet wachten :+
 
S60 van mn pa heeft ook zo'n compleet grijs dashboard. Is echt niet storend ofzo. Ziet er best netjes en strak uit eigenlijk
 
Heb gister bij een s60 2.3T 250PK gekeken volgens de eigenaar helemaal netjes alleen een klein deukje boven de benzine tank. Wat een verloren tijd zeg de hele auto vol krassen en deuken binnen 1 minuut had ik het wel weer gezien.

Superirritant is dat... Waarom liegen mensen daar over, ze weten toch dat je je OGEN ook meeneemt als je gaat kijken voor een auto :|

Maar van buiten wel een mooie auto, en de stoelen zien er bij die sportversie ook wel goed uit. Geen A2 meer trouwens?

Heb net even gekeken naar een volgende auto die ik weer een beetje vergeten was, maar waarvan ik ineens iets had van: héé, die leek me ook nog wel wat. Een Accord van 2006 ongeveer, liefst een 2.4 type S. Jammer alleen dat de station niet mooi is, want soms is dat wel echt handig.. Wel beter te vinden dan een Alfa 159 2.2 JTS, maar daar is juist de Sportwagon mooi van :p

Als deze Volvo niks is, dat staat de A2 nog steeds op de lijst... Die V40 is altijd een auto die in mijn achterhoofd is gebleven, al voordat ik die A4 Avant kocht... Heb toen 2x een V40 diesel in deze uitvoering bekeken, maar vond de prijzen iets te gortig voor auto's die 180.000km hadden gelopen, en de inruil voor mijn Seat was zo bedroevend, dat er nooit 1 is gekomen. Net als bij jou die Accord, liep ik hier weer plotseling tegenaan :+ Puur de uitvoering/kilometerstand spreekt mij aan... Het is net als bij die A4 Avant die ik reed, dat was ook een vrij dure B5, maar niet te vergelijken met een A4 van zeg 4/5k (sorry Mark :p)...

Sander; een simpele V50 is al gauw 3k duurder...
 
Superirritant is dat... Waarom liegen mensen daar over, ze weten toch dat je je OGEN ook meeneemt als je gaat kijken voor een auto :|



Als deze Volvo niks is, dat staat de A2 nog steeds op de lijst... Die V40 is altijd een auto die in mijn achterhoofd is gebleven, al voordat ik die A4 Avant kocht... Heb toen 2x een V40 diesel in deze uitvoering bekeken, maar vond de prijzen iets te gortig voor auto's die 180.000km hadden gelopen, en de inruil voor mijn Seat was zo bedroevend, dat er nooit 1 is gekomen. Net als bij jou die Accord, liep ik hier weer plotseling tegenaan :+ Puur de uitvoering/kilometerstand spreekt mij aan... Het is net als bij die A4 Avant die ik reed, dat was ook een vrij dure B5, maar niet te vergelijken met een A4 van zeg 4/5k (sorry Mark :p)...

Sander; een simpele V50 is al gauw 3k duurder...

Je denkt dat die van mij 4/5k was? :D Dat vind ik juist leuk Bartus! Niet eens een derde :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top