Je Volgende Auto #33

Status
Not open for further replies.
Sander; een simpele V50 is al gauw 3k duurder...

Vreemd... inruil kreeg mn oom er vorig jaar nog maar 9k voor... (hij is een diesel gewisseld voor een golf5 :))

Alleen de inruil van m'n Ibiza word ik niet vrolijk van.
Iemand een Ibiza kopen? :p

Wat krijg je nog voor je ibiza dan?? Zo'n bak zou echt een goede vervanger van m'n corsa zijn....+pippi+
 
Last edited by a moderator:
Bart, waarom niet gewoon weer een A4 dan? Dat dash in die volvo word je toch niet vrolijk van?

Staat eigenlijk niks fatsoenlijks te koop... Moet geen 1.6 zijn, rond de ton gelopen, supercompleet, geen zescilinder, en max. 9/10k ofzo... B5'-jes hebben allemaal teveel gelopen, moet eigenlijk een 1.8T zijn dan ofzo... B6 2.0 vind je niet voor dat geld...

Vreemd... inruil kreeg mn oom er vorig jaar nog maar 9k voor... (hij is een diesel gewisseld voor een golf5 :))

9k inruil voor een diesel is vrij normaal inderdaad... Ik wil benzine deze keer :)
 
65K per jaar in een Stilo lijkt me ook niet alles.

Auto valt niet tegen... heb er nu in 1,5 jaar een kleine 75k mee gereden, buiten wat lullige dingen (slot achterklep kapot en ruitenwisserbediening aan stuur kapot) geen extra kosten gehad.

65k per jaar, tering ben je hele dagen aan het rondrijden ofzo 8P

Nee mag sinds afgelope maart dagelijk Eindhoven - Zeist doen.... Baas geeft geen leasebak maar wel een km vergoeding waar een leasebak voor te rijden is...
 
dat was Haagze idd...

Mijn functie is niet hoog genoeg om een leaseauto te krijgen... terwijl ik minstens 5 mensen op kan noemen binnen onze afdeling die er wel 1 hebben en nog niet eens per maand rijden wat ik per week rij...

Maargoed die discussie is helaas zinloos op me werk en moet het maar met me km vergoeding doen, die opzich niet slecht is maar ook geen vetpot....
 
ole... 800 eu p maand aan reiskostenvergoeding :X.

Ik zou er maar eens goed over babbelen, want niemand rijd voor 19-ct per kilometer. Je wordt gewoon leeggetrokken.

(niet dat ik het goed doe hoor.. ik krijg namelijk GEEN reiskostenvergoeding, en woon 17 km van mn werk af..)
 
ole... 800 eu p maand aan reiskostenvergoeding :X.

Ik zou er maar eens goed over babbelen, want niemand rijd voor 19-ct per kilometer. Je wordt gewoon leeggetrokken.

(niet dat ik het goed doe hoor.. ik krijg namelijk GEEN reiskostenvergoeding, en woon 17 km van mn werk af..)

Heb vooraf ook al zitten rekenen...

Rij 44.640 km zakelijk en krijg 577 euro per 4 weken reiskosten.

Rij gem. 750 km per tank dus moet 60x tanken a 55 euro = 3300 euro... en krijg 7500 euro per jaar... (uitgaan van 12 periodes ivm vakantie).
 
Gelukkig heb je nog onderhoud, slijtage, afschrijving aan de nieuwwaarde vd auto (afschrijven tot 200k) en wegenbelasting.

Hoe dan ook: je bent altijd diegene die aan het kortste end trekt...:(.
 
Vreemd... inruil kreeg mn oom er vorig jaar nog maar 9k voor... (hij is een diesel gewisseld voor een golf5 :))



Wat krijg je nog voor je ibiza dan?? Zo'n bak zou echt een goede vervanger van m'n corsa zijn....+pippi+

Kopen? De inruilt varrieert nog wel hier en daar van €4800 tot €5500 maar die gasten hanteren dan meteen een heel andere verkoop methode als wanneer je zonder komt.
Vanmiddag kwam ik dus bij die Bmw en dan hanteren ze een internetprijs en een winkelprijs.
De winkelprijs is dus €1000 hoger en die geldt wanneer je met een inruiler komt.
Heel apart allemaal.
 
Gebeurd echt heeeel vaak...

Wat betreft je Ibiza, klinkt verleidelijk, maar ik doe het nog maar effe niet. De auto die ik nu heb is als student het maximum wat ik kan/wil betalen. Zodra ik een "echte" baan heb, ga ik wel om me heen kijken voor wat leuks.. Sorry... (tenzij je hem voor €4000,- wegdoet ;))
 
Is het misschien een idee om dichter bij je werk te gaan wonen, of gewoon dichter in de buurt een baan te vinden.

65.000 km. hoeist. :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top