Mocht er na de vakantie nog geld over zijn ga ik kijken voor zo'n ding:
[ir]http://www.carphoto.ch/diverses/langenthal/lang_2004-09-26_045.jpg[/ir]
Iemand die een S2000 als volgende auto wil?
Deze keer is 't bloedserieus. Ding gaat er uit en er komt een integra weer terug + motor.
Bart, ik ben het onderhoud aan de 156 al zat, hoe moet dat met zo'n ding welniet gaan 8P wel supervet zo'n ding...
Mooie auto's maar wat een vreemde overstap. Grande Punto > Volvo station.
Ga dan voor een C30 kijken ofzo.. Past denk ik ook wat meer bij je leeftijd dan een (Volvo) station _imo_
Nou, i.t.t. de 156, kan je deze gewoon thuis laten staan als hij kapot is, en pak je de fiets/scootah om op het werk te komen
Wou jij geen Saab gaan rijden?
Moet ie kosten?
Vriend van me (Six-o @ forum, alleen weing meer @ forum) is van plan er 1 te kopen.
Het plan was geloof ik om er over een paar maanden 1 te kopen, maar als er een mooi prijs kaartje aan hangt, heeft ie misschien wel intresse.
Ik ben aan het kijken voor een bakwagen, omdat ik veel moet vervoeren.
http://link.marktplaats.nl/260344559
Nou viel mijn oog hier op... dit vind ik echt een onwijs mooi ding. Laag, grote bak, oprijplaat alleen wel aan de dure kant.
Ik heb totaal geen ervaring met renault bedrijfswagens... is er iemand die weet of dit een beetje betrouwbare dingen zijn ?
Liever zou ik een VW LT tdi of een Iveco kopen, omdat ik daar qua betrouwbaarheid een veel beter gevoel bij heb. Maar misschien zijn die renaults ook prima dingen.
Sprinters en opels hoor ik vaak van dat de verstuivers de geest geven.
Als ik 10 kilometer verderop zou werken, zou ik best een hobbyauto aandurven... Als je 30/40k per jaar rijdt ga je iets anders denken :+
Je moet eerst kijken wat je wilt gaan vervoeren. Als jij alleen maar motoren in europa op wilt halen zou ik dus NOOIT naar zon bakwagen kijken het brandstofverbruik is gigantisch veel. Je moet eerst kijken naar hoeveel ruimte je nodig hebt. De renault master is in heel veel varianten geleverd.
Oh.... ok.
Raar dat het verbruikt zoveel meer is dan een normale bus. Komt dat door de combinatie aerodynamica en gewicht?
Maar ok, goeie tipbedankt!
Weet niet wat je bedoeld met "mooi prijskaartje" ?
Mijn S2000 moet €24.500 opbrengen.
De wagen is wel duurder dan een hoop op marktplaats bijvoorbeeld, maar daar staat wel tegenover dat dit een facelift is, origineel nederlands, in supernette staat, altijd dealer onderhouden en in het bezit van maar heel weinig km's is.
Mij dunkt adhv je post dat dit niet is wat je maat zoekt? Kan 't verkeerd begrijpen hoor, in dat geval nofi.
Met zo'n meubelbak kom je niet verder dan 500km op een tank. Normale variant van zo'n bus loopt 170/180, terwijl met bak hij niet boven 130/140 komt op een normale rechte weg. Ter illustratie: Transit zonder opbouw bij ons rijdt 1000 kilometer op een kleinere tank.