Je volgende Auto #21

Status
Not open for further replies.
Kan het indd ook niet lelijk vinden, op de foto's komt 'ie iig ERG mooi over.

Heb 'em een mailtje gestuurd en om verdere info en foto's gevraagt.

Alleen is die wel aan de prijzige kant, maar daar moet wel wat vanaf te lullen zijn:)
 
Nee, niet iets voordeligers, iets wat wel normaal rijdt:D, ding van mij gaat zowat niet meer in z'n 5 (word wel gemaakt voor de verkoop) En zoiezo, ding zal echt geen 1 op 3 rijden denk ik 8P. Zit er alleen mee dat het een G-60 is, op de een of andere manier vertrouw ik dat gewoon niet...G-lader is 10.000km geleden vervangen, maar alsnog. Je hoort zoveel slechte verhalen over die G-laders..

Ps; Heeft Wokkel ook een G60 of een VR6?
 
Hmmkai:)

Maar, G-60, do of don't?

Ding is echt in topstaat als je die foto's ook ziet in de link onderaan z'n advertentie.
 
Zo'n auto moet je erbij hebben, niet als daily. Word je echt niet vrolijk van hoor, denk dat je gemiddeld 1 : 7 rijdt....
 
Dat is wel aardig wat ja. Ik weet alleen echt niet hoe het zit met me werk. Als ik morgen opbel; "baas me waggie is stuk", dan kan ik 1 of 2 dagen een auto lenen van me gf of me ouders, maar dat zal ook geen maanden doorgaan. Dus nog ff over hebben met baas of ik evt een "oto" van de zaak kan gaan rijden, en in hoeverre hij hierin wil investeren. Want ik ga echt niet filerijden in die Corsa, korte stukjes is prima, maar om nou paar 100 km de week mee te rijden, dat hoeft ook weer niet.
 
file rijden met een g60 lijkt me ook geen plezier hoor :) ik zou voor woonwerk gewoon een simpel ding nemen, goedkoop dieseltje oid. kun je evt. voor erbij een dikke wagen nemen, of daar voor sparen oid.
 
Ik zou zeker geen g60 nemen voor daily idd...


Die gladers valt wel mee.. Meestal is het probleem de vorige eigenaar.




Met een vr6 kan je wel vrij zuinig rijden hoor (1:10) En rijd veel relaxter.


Ik denk dat je meer problemen/onderhoud met een g60 hebt dan met een vr6.
 
Inderdaad, als je eenmaal begint te oriënteren, is het kwaad al geschied :D



Tof, meer Audi-rijders hier :W

Pas geleden werd hier die nieuwe Seat gepost, is eigenlijk ook een Audi zo'n beetje...

http://www.seat-exeo.nl/

Of je moet perse 4 ringen in de grille willen hebben...

**foto**
**foto**

Alleen jammer dat er ws. geen station komt, vind ik meestal HET sterke punt van Audi...

In de autoweek stonden foto's van de nieuw exeo station...echt om te kwijlen! :W


Seat%20Exeo%20Prototype%2003.jpg
 
Ik denk dat je meer problemen/onderhoud met een g60 hebt dan met een vr6.

Dat hangt allemaal maar net af van de vorige eigenaar. Het enige verschil van een G60 ten opzichte van een normale 1.8 is de G-lader, als die goed onderhouden is, en je hem zelf tijdig zn revisie geeft (wat bij een originele G60 zo om en nabij de 50.000 km is) heb je er echt niet meer onderhoud van, dan een andere auto. Bij de auto in deze advertentie zal het heus wel goed zitten, en filerijden, en dagelijks gebruik moet ook wel lukken.
 
Oke dan, G-lader is pas gereviceerd, prijs is al beetje naar beneden, kijken of er nog wat vanaf kan, en miss ff langsgaan om te kijken...

Autoweek geeft btw een gecombineerd verbruik van 1 op 10. valt ook wel mee natuurlijk.
 
Oke dan, G-lader is pas gereviceerd, prijs is al beetje naar beneden, kijken of er nog wat vanaf kan, en miss ff langsgaan om te kijken...

Autoweek geeft btw een gecombineerd verbruik van 1 op 10. valt ook wel mee natuurlijk.

Je kan met die auto alleen geen tankpassen aan bedrijven verkopen denk ik :P



j/k
 
Oke dan, G-lader is pas gereviceerd, prijs is al beetje naar beneden, kijken of er nog wat vanaf kan, en miss ff langsgaan om te kijken...

Autoweek geeft btw een gecombineerd verbruik van 1 op 10. valt ook wel mee natuurlijk.

Gecombineerd ja, binnen de stad zal dat dus fijn 1:6/1:7 zijn :P
 
Gecombineerd ja, binnen de stad zal dat dus fijn 1:6/1:7 zijn :P

Hij moet er dus elke dag 65 km mee rijden zegt ie. Dus die 1:10 gaat ie zeker wel halen, mits hij normaal rijdt natuurlijk. En als ik een beetje voor de stoplichten stil sta, geeft mijn MFA ook wel 1:7 aan. En dat is maar een gewone 2 liter.
 
Inderdaad. Meerendeel zal snelweg zijn, dus dat zit wel snor. Buiten dat, je moet er wat voor over hebben om een leuke auto te rijden.

Gozer heeft er wel verstand van en komt over als iemand die weet hoe het wel en niet moet, alles ziet er piekfijn uit. Binnenkort maar is een kijkje gaan nemen:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top