Je volgende Auto #21

Status
Not open for further replies.
Met wat voor budget zit je dan?
Shoppen/kijken in DL een overweging waard?

Wil graag een Coupé van '04 of '05 en dan zit je met een schappelijke KM stand al erg snel aan de 20k of meer. Wil op den duur ook nog is een huis kopen dat ingericht moet worden. Dan zet ik liever zo'n Ibiza van '05 voor de deur en ga ik volgend jaar een eigen huisje in :)
Dus eigenlijk weet ik het al wat er gaat gebeuren :p
 
Hou gewoon die Ibiza die je nu hebt? Prima model, mooiste Ibiza die gemaakt is. Blokken kunnen makkelijk veel km hebben.
 
Hou gewoon die Ibiza die je nu hebt? Prima model, mooiste Ibiza die gemaakt is. Blokken kunnen makkelijk veel km hebben.

Zitten een aantal dingen aan te komen:
distributieriem
bandjes
richting de 200k

Dus redelijk wat kosten aan m'n broek en die dingen dalen echt FLINK in waarde als ze over de 200k gaan.. (Ook al kunnen ze makkelijk 300k hebben) Wil ik er nog wat voor vangen moet ik hem dus eigenlijk verkopen :)
Vandaar dat ik nu zit te kijken naar wat nieuwers.. Die Ibiza die ik postte staat 109k op de teller en is uit 2005. Als die netjes op z'n banden staat heb ik er de komende 2 jaar weinig omkijken naar. Afgezien van een APktje, olie verversen en dat soort geneuzel.
Heb nu eigenlijk 2 keuzes: investeren in deze Ibiza en op rijden of voor wat nieuwers kijken.
Dan neigt het bij mij naar optie 2 :p
 
dat idee had ik ook met mijn golf, die bijna de 140.000 aantikt (benzine) uiteindelijk toch maar houden, over paar jaar ga ik toch lease rijden jij toch ook?:)
 
Zitten een aantal dingen aan te komen:
distributieriem
bandjes
richting de 200k

Dus redelijk wat kosten aan m'n broek en die dingen dalen echt FLINK in waarde als ze over de 200k gaan.. (Ook al kunnen ze makkelijk 300k hebben) Wil ik er nog wat voor vangen moet ik hem dus eigenlijk verkopen :)
Vandaar dat ik nu zit te kijken naar wat nieuwers.. Die Ibiza die ik postte staat 109k op de teller en is uit 2005. Als die netjes op z'n banden staat heb ik er de komende 2 jaar weinig omkijken naar. Afgezien van een APktje, olie verversen en dat soort geneuzel.
Heb nu eigenlijk 2 keuzes: investeren in deze Ibiza en op rijden of voor wat nieuwers kijken.
Dan neigt het bij mij naar optie 2 :p

Geen optie 3 mogelijk, geen Ibiza maar een ander model? Model wat jij post is imo echt lelijk.
 
Die zijn van binnen ook echt lelijk. En de buitenkant ook. Dan liever het model wat jij hebt...
Is het niet anders wat om naar een Polo TDI te kijken? Of is dat te duur.
 
Geen optie 3 mogelijk, geen Ibiza maar een ander model? Model wat jij post is imo echt lelijk.

Dat valt onder mijn optie 2 hoor. Hoeft niet perse een Ibiza te zijn, zag deze staan en ik vind zelf dat model wel netjes :) (Cupra welteverstaan, standaard uitvoering vind ik erg saaitjes)

Eisen: bj vanaf '04, climate control, diesel, min 140pk, kmstand onder de 150k, leuke uitvoering. (dus geen std model met 16" wieldoppen, je snapt t wel :p)

@Jelle: Ik zit naar auto's te kijken tussen de 8-13k. Polo moet daarmee ook wel lukken. Vind die zelf echter niet zo spannend..

@Dieselmaniac: Uiteindelijk krijg ik wel een leaseauto ja, echter zijn ze bij m'n huidige werkgever gigantisch aan het schrappen in het wagenpark. Zie het dus op korte termijn nog niet gebeuren :)
 
Voor dat budget moet je ook wel een Leon (vorig model) of een Golf V TDI kunnen rijden. Importeren geen optie? Dat is in jouw geval misschien juist wel gunstig...
 
Deze winter moet er zoiets in de schuur komen te staan ( als 2e auto/ hobby auto) een golf 1, Laag en met dakrekje is :love:

10_483210_original.jpg

DSC03720-80.JPG

retromania16-052005109.jpg
 
Dakrekje :rolleyes:

Ik hou niet zo van dergelijke accessoires :P

ja, de één wilt een glimmende nette golf1, voor de ander mag het wat roest/dof of mat zijn.. zijn 2 stijlen voor 1 auto :) laat het nou net zo zijn dat ik de 2e optie het "mooist" vind... het liefst op 13/14 inch wielen :W
 
En nu een échte volgende auto denk ik. Ik ben nu gestopt met mn opleiding omdat deze me niet beviel, dus ik ga de rest van het schooljaar werken. Aan het einde daarvan hoop ik me zoiets te kunnen halen:

25s62h0.jpg


ook met die velgen:love: maar dat is zorg voor later:p Toch maar geen benzo denks :+
 
Koop nou maar een VW :P Ik vind een MK2 beter rijden dan een Astra G (mn zwager heeft er een, zit er altijd huilend in)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top