Je volgende Auto #21

Status
Not open for further replies.
Heerlijk :W

07rgthdgrethrhg.preview.jpg
 
Heb vandaag de Punto gekocht, woensdag issie officieel van mij :).

De Justy heeft gister de geest gegeven, gisteravond na werk terug naar huis gereden, de eerste paar meters niks aan de hand en opeens weg vermogen en een dikke ratel in het blok (zat al een lichte ratel in, maar nu dus extreem) nog net mee naar huis kunnen komen, onder de 2000rpm was er geen vermogen meer, moest de choke open houden om de toeren boven de 2000rpm te houden, want eronder viel die dus stil.

Vanmorgen dus even gekeken of ik zo wat kon ontdekken, maar starten doet hij nu dus niet meer. Maakt nu een startgeluid zoals je hebt als er geen compressie is. Denk dat een cilinder dood is (vermoed de 1ste cilinder), enja op 2 loopt die dus echt niet :#.

Na bijna 2 jaar trouwe dienst is het nu echt einde verhaal.
 
Gister dus nieuwe baan gekregen in Ridderkerk, voorlopig voor een half jaar, met daarna nog de keuze om verder te groeien in dat bedrijf. Ik start in februari met een interne opleiding om assistent planner te worden en vervolgens planner buitendienst of binnendienst. M.a.w. ik heb een betere auto nodig, rij per dag ong 65km, dus diesel is het denk net niet. Zit zelf aan een Ibiza, stilo of golf IV te denken, ong budget van max 6.5K. Iemand ideëen?

Eisen zijn toch wel kmstand onder de 125K en minimaal een 1.8 of 120pk zodat rijden wel leuk blijft.
 
Je had die uitnodiging niet nodig hoor, kon gewoon binnen lopen.

Op de uitnodiging stond 22 oktober. Dat had ik onthouden, maar vervolgens was ik de uitnodiging kwijt, en keek ik ff voor de zekerheid op internet, en daar stond 23 oktober.

Vind het gewoon jammer dat ik het gemist heb:p
 
Vanmiddag bij toeval (ja ging ff kijken) in een nieuwe Fiesta gereden. Het was dan wel een 82pk versie, dus 1.2. Titanium uitvoering, 5-drs.

Moet zeggen dat het me alles meeviel, stuurt lekker strak. Die motor is wel echt kut, niet vooruit te branden. De stoelen vond ik ook niet echt lekker, je zit er teveel op en niet erin. De uitrusting + dashboard van de auto was dik in orde.
Ik denk dat hij met een 1.6 (benzine) 120pk of een 90pk diesel wel echt prima is. Titanium uitvoering, 17", launch pack.

Wel grappig, ik kwam in die showroom alleen om te kijken en een foldertje te halen, maar ik had gelijk een auto onder mn kont. :P
 
waarom ga je niet eens met een Volvo c30 rijden ?

geen idee wat je budget is, maar hij is er vanaf 20900,- euro en dan heb je er voor 1500 extra navi en lederen bekleding bij (wel de 1.6 16v versie....)
 
Gister dus nieuwe baan gekregen in Ridderkerk, voorlopig voor een half jaar, met daarna nog de keuze om verder te groeien in dat bedrijf. Ik start in februari met een interne opleiding om assistent planner te worden en vervolgens planner buitendienst of binnendienst. M.a.w. ik heb een betere auto nodig, rij per dag ong 65km, dus diesel is het denk net niet. Zit zelf aan een Ibiza, stilo of golf IV te denken, ong budget van max 6.5K. Iemand ideëen?

Eisen zijn toch wel kmstand onder de 125K en minimaal een 1.8 of 120pk zodat rijden wel leuk blijft.

Kan toch ook prima met een Corsa?


Vanmiddag bij toeval (ja ging ff kijken) in een nieuwe Fiesta gereden. Het was dan wel een 82pk versie, dus 1.2. Titanium uitvoering, 5-drs.

Moet zeggen dat het me alles meeviel, stuurt lekker strak. Die motor is wel echt kut, niet vooruit te branden. De stoelen vond ik ook niet echt lekker, je zit er teveel op en niet erin. De uitrusting + dashboard van de auto was dik in orde.
Ik denk dat hij met een 1.6 (benzine) 120pk of een 90pk diesel wel echt prima is. Titanium uitvoering, 17", launch pack.

Wel grappig, ik kwam in die showroom alleen om te kijken en een foldertje te halen, maar ik had gelijk een auto onder mn kont. :P

Euuh....kan me toch herinneren dat je gisterenavond zei dat ie zo lelijk was?
 
Iemand nog interesse in een Corsa B SI hier :P? Zal zo een marktplaats advertentie maken. Richtprijs is 1650€
 
Het begint weer een beetje te kriebelen voor een andere auto :rolleyes:

Ibiza Cupra diesel uit 2005..
ydkPAg==.jpg


Begin 2009 maar is serieus gaan kijken.. Qua bouwjaar ga ik er 5 jaar op vooruit :)
 
@Arne: ja klopt, heeft ook geen haast, alleen gaat deze bak zoiezo toch binnenkort weg, dus wil gelijk voor een goede, degelijke auto gaan kijken.

Als er iemand intresse in m'n Corsa GSI heeft, hoor ik het wel, vraagprijs is 1500 en Km stand is 211.xxx.

Ps; Zo'n Stilo abarth is ook wel vet volgens mij:W
 
[ir]http://i446.photobucket.com/albums/qq183/Iceman_F2007/IMG_2114.jpg[/ir]

[ir]http://i446.photobucket.com/albums/qq183/Iceman_F2007/IMG_2087.jpg[/ir]

[ir]http://i446.photobucket.com/albums/qq183/Iceman_F2007/IMG_2140.jpg[/ir]

:love:
 
Het begint weer een beetje te kriebelen voor een andere auto :rolleyes:

Ibiza Cupra diesel uit 2005..

*foto*

Begin 2009 maar is serieus gaan kijken.. Qua bouwjaar ga ik er 5 jaar op vooruit :)

Zonde man, Jouw Ibiza is echt veel mooier. :) Persoonlijk vind ik het model wat je nu post een lelijke auto. :P

En ik dacht dat je E46 plannen had? :rolleyes::P
 
Mijn volgende auto werd zeker een Audi

Rijd nu in de Octavia 2 (2008 ) Bevalt goed alleen nu komt er volgend jaar een face lift hoorde ik... Moet ik nog 2 jaar in deze oude bak rijden :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top