Je volgende Auto #21

Status
Not open for further replies.
Nog niet eerder gezien, een vieze scirocco:
scirocco4mediumlf7.jpg

scirocco2mediumal0.jpg


Gvd ik kan echt niet geloven dat VW hem op zo'n hoogte rond laat rijden, dat ding moet naar beneden.
 
Gvd ik kan echt niet geloven dat VW hem op zo'n hoogte rond laat rijden, dat ding moet naar beneden.

idd, ze moeten een voorbeeld nemen aan bmw :p Gister kwam een vriend langs met zn nieuwe E92 coupe. Hij heeft m-pakket met de optionele 19" eronder. Moet zeggen dat dat ding bijzonder laag lag, heb nog nooit zo een lage auto gezien die gewoon standaard is. (ferrari enz tellen niet mee) Zag er wel perfect uit zeg, achterbanden waren 255/30, echt te smal :D
 
had 1 gemaakt met de tel

[IR]http://i37.tinypic.com/jhtqbk.jpg[/IR]

Ding heeft alle opties behalve schuifdak en leer bekleding. Ipv dat heeft die alcantara aan de zijkanten en harde stof in het midden, zit erg fijn imo, vooral als je de lendensteun goed strak zet :W
 
had 1 gemaakt met de tel

[IR]http://i37.tinypic.com/jhtqbk.jpg[/IR]

Ding heeft alle opties behalve schuifdak en leer bekleding. Ipv dat heeft die alcantara aan de zijkanten en harde stof in het midden, zit erg fijn imo, vooral als je de lendensteun goed strak zet :W


hoe groot is de kans dat ik die auto in Arnhem heb gezien ?

stond precies die auto met belgische platen in de parkeer garage :D
 
Nog niet eerder gezien, een vieze scirocco:
scirocco4mediumlf7.jpg

scirocco2mediumal0.jpg


Gvd ik kan echt niet geloven dat VW hem op zo'n hoogte rond laat rijden, dat ding moet naar beneden.


Zelfde hoogte als een Golf hoor... Daarnaast wonen we in Nederland, en daar hebben ze inderdaad: drempels & klote wegennet...

Wat denk je dat ze bij de VAG krijgen als ze hem 5 cm laten zakken?? Dan staat er gewoon een hele rij klanten met kapotte bodemplaten etc etc.
 
Eehm...

3 jaar terug reed ik van Napels naar Zoetermeer... en het klotigste asfalt ligt inderdaad.... In de randstad!

Kuilen, hobbels, gaten, etc... Het beste wegennet ligt dus in Duitsland he....
 
Ik vond het asfalt in Duitsland inderdaad ook niet al te best op de snelwegen, Nederland doet het wat dat betreft niet slecht! :)

Alleen die snelheidslimieten heh.. Alle leuke bochten mag je nu nog maar 70 :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top