Je Volgende Auto #19

Status
Not open for further replies.
Siep... mooie MR2 Turbo... dat is serieus 10x vetter dan een Corrie.. Gister nog meegeweest in zo'n ding, maar allejezus, dat gaat echt als een jekko!
 
28k2eu.jpg


:love:
 
Vertel mij nou eens, heb je zelf weleens in de auto's gereden die je noemt?

e36 328 coupe gelukkig wel, corrado gelukkig niet... ?

maar je kan praten wat je wil, fwd is gewoon niet grappig en helemaal met een blok van 1000miljoen kilo ala vr6 voorin...
 
e36 328 coupe gelukkig wel, corrado gelukkig niet... ?

maar je kan praten wat je wil, fwd is gewoon niet grappig en helemaal met een blok van 1000miljoen kilo ala vr6 voorin...

Jij lult echt 99 vd 100x uit je nek. Maar ik zal je verjaardag verder niet verzieken :P
 
brand me maar lekker af hoor :D


jullie moeten niet alles zo letterlijk nemen wat ik zeg ookal zit er altijd een kern van waarheid in :+
 
e36 328 coupe gelukkig wel, corrado gelukkig niet... ?

maar je kan praten wat je wil, fwd is gewoon niet grappig en helemaal met een blok van 1000miljoen kilo ala vr6 voorin...

Raar, dat zo`n ding compleet nergens was toen ik er laatst naast/voorbij reed, en ook in de bochten niet...
 
maat van mij heeft ook een corrado vr6 , heeft ie nu helemaal gestript. er gaan gecleande originele bumpers op , compressortje hier en daar en complete respray + strakmaken :W dat ding word vet!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top