Je Volgende Auto #19

Status
Not open for further replies.
Zo.. druk op zoek naar een vw...


Ben nu wezen kijken bij 2 g60's

De eerste heb ik niet eens een rit in gemaakt zo gaar was die... zag je op de fotos niet, leek erg netjes.


Zonet bij een g60 wezen kijken.. mooie autoo.. proefritje... ok, dit is het dus niet... wat valt mij dat af zeg die power van zo'n apparaat.


Nu dus opzoek naar een vr6 corrado.. nu nog 1 vinden in nette staat.
 
goede g60's zijn amper te vinden :( ben paar maanden terug ook op zoek geweest naar een mk2 maar besloten t toch maar niet te doen. zoveel sneller is zo'n ding idd niet als een 16v. en die blijft tenminste heel.
 
Jij had die MR2 toch? Vanwaar de overstap?
Vind persoonlijk zo'n MR2 10x mooier dan een Corrado (+minder sjonnie uitstraling..)



Tsah wou wat anders... en een corrie kun je wel mooi maken zonder sjonnie uitstraling..


En ik vind dat geluid van een vr gewoon supervet! Darbij ben ik ook wel beetje volkswagenman.


Vind btw beide wat hebben.. japans vind ik ook vet. Een dikke m3 vind ik ook super.


Maarja, je kan niet alles :P


[ir]http://i260.photobucket.com/albums/ii37/RCG60/GroteFoto-JRJSJY74.jpg[/ir]


[ir]http://i22.photobucket.com/albums/b330/roka26/IMG_1628.jpg[/ir]
 
Jij had die MR2 toch? Vanwaar de overstap?
Vind persoonlijk zo'n MR2 10x mooier dan een Corrado (+minder sjonnie uitstraling..)

Nou, dat ligt toch echt aan de staat van die Corrado en die MR2 op dat moment dan, heb ook al genoeg sjonnie MR2's zien rijden anders. ;)

@ Siep: Standaard valt een G60 erg tegen inderdaad, daarom moet je zo'n auto ook opvoeren. ;)
 
voor 15k heb ik zo'n auto ook in nieuwstaat, en ik hou heel wat over ook..

15k zonder blok is gewoon BS

Ik denk dat er in die auto nog wel wat ontwikkelingen naast het blok+bak zitten. Verder is het wel één van de strakste Corrado's ooit gezien, maar 15000 voor een auto zonder blok is gewoon veel te veel.
 
Het is ook een vraagprijs... als je er 10k voor geeft heb je hem ook :P En dan knutselt ie dat S3 blok er maar in wat ie nog liggen heeft :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top