Je Volgende Auto #19

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

ooit:love:

2ueoaja.jpg
 
Ik vind hem aardig aan de prijs. Voor dat geld moet je ook wel een Williams kunnen vinden?

IMO veel toffer.
 
Het was meer op een manier van, misschien hebben anderen nog ideeen waar ik zelf niet aan ged8 had ^^

Zo'n type-r is btw wel supervet, en voor het budget ook goed te vinden (alhoewel je met 15k wat aan de onderkant zit denk ik, misschien moet je dan aan 17k denken..) bovendien lekker rap :p Weet niet of je de topgear test gezien hebt tussen de nieuwe R en de oude? Conclusie: de oude is gewoon beter als het op rijden aan komt. Goed, die nieuwe ziet er wel lekker futuristisch uit natuurlijk 8)

civic1.jpg
 
Net terug, :) kon de gozer vaag van de Autocross.
Hij heeft toen de scirocco gekocht om hem op te knappen.
Maar geen tijd voor gehad, hij staat nu 6jaar bij zijn ouders in een droge schuur. er zaten bij aankoop nieuwe chromen bumpers op.
En er zit ook nog een setje redelijke chromen bumpers bij en nog 7 zijkapjes.
Hij wil hem zelf ook niet opknappen, omdat hij geen ruimte en er nooit mee zal rijden.

Het is een Scirocco TS uit '74 in deze kleur met dezelfde 5j "13 inch velgjes :)
Ding is 100% orgineel met een beige leren interieur, wel een beetje fout :+
Ding is van binnen geen roest te vinden en echt klokgaaf, er staat 72k op de teller.
zit een 85pk 1.6 motor in. auto moet voor het mooie wel overgespoten worden van buiten, omdat het linkervoorscherm en deur niet zo netjes meer is er hij is op een enkel plekje bijgewerkt. maar voor een 34 jarige auto :eek:

web-volkswagen-scirocco-gt-1978.jpg


http://www.oneighturbo.com/wp-content/uploads/2008/03/web-volkswagen-scirocco-gt-1978.jpg

Hij vraagt er 3500,- voor. en heeft al aangegeven dat er wel wat van de prijs afkan en dat ik maar een bod moet doen.
Dat is inclusief nog een nieuwe inlasdelen (linker dorpel/achterkant/2x binnenscherm achter/bodemplaat) en nog 2 deuren, 3 chromen bumpers
Grille met ronde koplampen en lichtunits. en nog meer spul wat ik weer goed kan verkopen..

Ik denk toch wel dat ik hem ga kopen :D al kost het spuiten wel weer een hoop :(
 
dit is een mooie kans als liefhebber van scirocco's

Ja, kleurtje is ook best gaaf, jammer dat hij wel over gespoten moet worden voor het mooie, maar echt een kei harde basis. en hoop extra spul wat leuk geld opleverd (chromen bumper 350,- per stuk ongeveer ;))

Vorige week met 2 crossers op de bank geweest bij Erik Botman, die had ook een hele vette Scirocco staan. 2 Webers er op, kwam best aardig geluid uit

Hij zou er gasklephuizen opzetten :D opzich wel tof ding.
Maar niet mijn style met goedkope kuipstoelen en gordels enz..

Wie ben jij en hoe kom jij daar terecht dan :D was je in Zwaag of in Hem?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top