E39 540i is een 4.4 V8 volgens mij, de E39 M5 is een 4,9L V8... Verbruik wil je niet echt aan denken, de fabriekcijfers kan je uiteraard op carbase vinden
Ik zou dr LPG in leggen.
Zou dat sowieso wel eens willen doen als ik in de gelegenheid ben om een dergelijke auto nieuw te kopen.
En dan bij de dealer heel serieus vragen of dr ook een LPG installatie voor te krijgen is.
Ben benieuwd naar de reacties
E39 540i is een 4.4 V8 volgens mij, de E39 M5 is een 4,9L V8... Verbruik wil je niet echt aan denken, de fabriekcijfers kan je uiteraard op carbase vinden
Nope jammergenoeg nog nooit in gereden. Maar qua uiterlijk vind ik ze niet eens ZOOOVEEEEEL vetter dan die hij nu heeft, dus persoonlijk zou ik het geld liever aan PK`s spenderen in zijn huidige auto
dat vinden andere van Renault, Ford, Volkswagen en weet ik veel wat ook....
Dat jij er drie hebt gehad zegt mij helemaal niks... rijden er gelukkig meer dan 3 rond op deze aardkloot.... Revieuws zijn 9 van de 10 keer goed met kleine problemen, mja dat krijg je met elke auto waar je in rijd. Mensen vinden een Ford Escort ook kut, op wat kleine problemen na heb ik nergens last van. Mensen vinden Renault een kutmerk, ook gehad, amper problemen...
Kortom zolang er geen 500 per week naar de klote gaan blijft het bij de paar negatieve dingen.
Ben het nog nergens tegen gekomen, en als het gaat over het verhaal wat een hele tijd terug in het nieuws was, dat is overal opgelost door een extra klem oid die Rover (dacht ik) ook gebruikt.... Dat heb ik ook gehoord en nagezocht en zijn geen problemen meer mee voor zover ik weet.