Je Volgende Auto #19

Status
Not open for further replies.
nee want dan heb je nog nodig:

-mosselman turbo kit
-eibach verlaging
-bbs lm's
-low profile bandjes
-m3 body
- m3 lw cabron inleg
- Bride kuipstoelen
- fatsoenlijke rolkooi

en nog wat kleine frutsels.....

dan pas ben je er :+
 
nee want dan heb je nog nodig:

-mosselman turbo kit
-eibach verlaging
-bbs lm's
-low profile bandjes
-m3 body
- m3 lw cabron inleg
- Bride kuipstoelen
- fatsoenlijke rolkooi
-Buurman die coureur is geweest
-Goede toerenteller met shiftlight


en nog wat kleine frutsels.....

dan pas ben je er :+



:+
 
Had het laatst met een vriend erover die 1ste at'er is bij de Alfa/Fiat/Lancia dealer hier wat er nu van waar was van al die 'kwaaltjes' die iedereen zegt dat de italianen die hebben, en hij vertelde mij dat de auto's die bij hun kwamen gewoon het normale onderhoud hadden, en verder het wel reuze meeviel met de dingen die mensen beweren.

En voor zover ik weet zijn de diesels van Fiat toch erg degelijk, meen toch ergens ooit gelezen te hebben dat de commonrail dieseltechniek door Fiat bedacht is...

Common rail, ooit bedacht door Bosch. Verkocht aan Fiat groep en nu weer van Bosch8P
 
Common rail, ooit bedacht door Bosch. Verkocht aan Fiat groep en nu weer van Bosch8P

Zat ik er toch niet helemaal naast :#

Auto die waarschijnlijk de plek gaat vervangen van m'n huidige Subaru Justy van '87 wordt waarschijnlijk een Ford Escort RS2000i van '94 met Recaro interieur etc. eerst maar eens de auto met eigen ogen gaan bekijken.
 
Last edited:
Gelukkig hebben mensen verschillende meningen en smaken en rijd niet iedereen in 1 of andere vage Duitser rond....

Me pa vind een S60 heerlijk rijden, ik vind het een kutbak...
 
Oftewel idee van Bosch, gemaakt door Fiat die gefailed hebben en toen hebben de Duitser het goed gemaakt ? :P

Juist niet. Bosch zag er geen brood meer in. Fiat heeft het flink door ontwikkeld en toen heeft Bosch het maar weer terug gekocht :7
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top