Je Volgende Auto #18

Status
Not open for further replies.
ja heel mooi allemaal hoor :W snelweg sprintjes zaldie ook wel aso hard doen.....

maar toch, 600 pk op fucking 2 voorwieltjes is gewoon niet goed :P
 
Ik ben dus op zoek naar een cheapass auto'tje voor woon - werk verkeer etc. zodat ik wat kan sparen voor later een deftige auto te kopen :).
Zijn er hier mensen die goedkope, goede auto's kennen ? Er is maar 1 must en dan ist stuurbekrachtiging :).
 
Ik ben dus op zoek naar een cheapass auto'tje voor woon - werk verkeer etc. zodat ik wat kan sparen voor later een deftige auto te kopen :).
Zijn er hier mensen die goedkope, goede auto's kennen ? Er is maar 1 must en dan ist stuurbekrachtiging :).

pussy :D

gewoon een lichte bak zoeken met 165/175 banden dan is het prima te doen als de banden maar rollen

het stuur van de micra ging fucking zwaar met 145 maar nu op de golf met 175 is het zeker goed te doen.
zal ook aan het type auto liggen
 
Net Joost weer gespot bij de benzinepomp! GVD ik wil ook een Skyline:~

Dat ding gaat af, slaat helemaal nergens meer op:W. Volgas weg, achterkant wilde gewoon de voorkant voorbij, en een geluid, de tering:D

:7
Andere klant die stond te tanken kwam ook vol belangstelling ff kijken.
Brak btw idd een beetje uit met wegrijden :D })
 
Zo, vandaag bij de Dealer een Passat CC bekeken (moest ff wachten op mijn auto die in de werkplaats stond). Dat is toch wel een erg fraaie bak. Oke, idee is gejat van Mercedes (CLS) maar IRL vind ik hem erg mooi.

Deze kleur + panoramadak + wielen :~
passat%20cc%20vz.jpg
 
Robert, niet om te bitchen ofzo, maar zou je nou wel eigenlijk van 110?!pk voorwielaandrijving naar 450pk achterwiel aandrijving gaan?

Is het niet handig om eerst een bmw ofzo te kopen met wat minder..
 
Maakt toch geen zak uit man. Toen ik paar dagen mn rijbewijs had reed ik ook al rond in een 300ZX.

Gewoon pootje in bedwang houden op de juiste momenten.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top