Je Volgende Auto #18

Status
Not open for further replies.
Tis trouwens 380 pk en geen 450, opscheppers :+
Mja gewoon erg voorzichtig mee omgaan en beetje bij beetje de grens verleggen
 
er zijn toch cursusen enzo die je kan volgen? driften ed... lijkt mij erg handig om mee te doen aan zo'n dagje.... en voorlopig je auto alleen met mooi weer gebruiken..
 
Ik ga morgenavond kijken bij een Scirocco MK1 uit '74 :) het is een duitse auto die al jaren in een nederlandse schuur staat.
Ik weet er weinig van, alleen dat het een van de aller eerste is met vierkante koplampen, chromen bumpers, en doorlopende spatborden (anders zitten de knippelichten om de hoek) :D
Weet ook de kleur/prijs etc nog, dus weet niet of het interesant is.
Maar hij schijnt erg gaaf/hard te zijn, en hij zou het nog moeten doen :)
Weet niet of ik de vierkante koplampen nou zo mooi vind, maar apart is het wel :W

het gaat dus om dit model, maar waarschijnlijk een groene, anders heeft me zwager er nog een staan in deze kleur :)

scirroco1.jpg


scirroco2.jpg


scirroco3.jpg


Zou mooi wezen als het zo'n kleurje zou zijn dan 8) hier zie je ook de nieuwere voorschermen met uitsparing voor de knipperlichten, en kunstof bumpers.

web-volkswagen-scirocco-gt-1978.jpg


Ik ben wel nieuwschierig :+
 
haha wat een pussys hier zeg.


Zeg niet dat ik de sterren van de hemel rijd.. maar komop he. gebruik je verstand even ofzo.
 
En vooral zon big single turbo met een enorme lag is echt wennen.

Maargoed, 1 week erin rijden en je bent eraan gewend, dan komt Robert al driftend de A9 op blazen.
gtst is altijd single turbo, en volgens mij is die op die robert op t oog heeft niet zo gek groot. Std turbo heeft iig geen (merkbare) lag. Gas geven is gewoon gelijk knallen :W
 
Ik zag trouwens die groene uitgebouwde 200SX die ooit op marktplaats stond hier rijden, zat echt van wtf 8P
 
380 pk zal die denk ik ook niet zon enorme lag hebben denk ik hoor :)! Bij de golf vindt ik het zelfs nog meevallen eigelijk...

Ik denk dat er best mee te rijden valt, maar tuurlijk zul je moeten wennen
 
Wim 8) 8) 8)

Jongen die ik ken heeft ook een :D helemaal gerestaureerd, nog steeds bezig.
Ding is antraciet/grijs echt t0v ding 8)
 
Zo, vandaag bij de Dealer een Passat CC bekeken (moest ff wachten op mijn auto die in de werkplaats stond). Dat is toch wel een erg fraaie bak. Oke, idee is gejat van Mercedes (CLS) maar IRL vind ik hem erg mooi.

Deze kleur + panoramadak + wielen :~
passat%20cc%20vz.jpg

Ik stond gister toevallig ook bij een VW dealer, daar stond hij in het zwart. Echt :W!! Achterkant lijkt eenbeetje op een 407.
 
panorama dak ben ik echt fan van. :+

Net als een MK1 is die scirocciojojo echt k vet! :W
 
Last edited:
gtst is altijd single turbo, en volgens mij is die op die robert op t oog heeft niet zo gek groot. Std turbo heeft iig geen (merkbare) lag. Gas geven is gewoon gelijk knallen :W


Standaard turbo heeft wel een merkbare lag. Jij hebt een andere turbo, vandaar dat jij het niet merkt :P
 
whoot, ik ben afgelopen zaterdag ook ff wezen kijken met mn vader....
en ik hoop echt dat ie hiervoor gaat ipv de std leasebak a4 avant.....

[ir]http://i29.tinypic.com/smpnht.jpg[/ir]

[ir]http://i27.tinypic.com/ri8dgj.jpg[/ir]

[ir]http://i26.tinypic.com/2jcf3pd.jpg[/ir]

trouwens wel een beetje jammer van VW dat ze een basic uitvoering in de showroom zetten, zat echt niks aan opties op. maar zo std is ie al behoorlijk dik.

edit, normale type passat stond er naast, maar die is totaal niet te vergelijken met de CC....
 
Het valt mij op dat de nieuwe VW modellen (Passat CC, Tiguan, straks Scirocco) standaard 'rijker' uitgerust zijn dan voorheen.

Mocht ook wel :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top