Je Volgende Auto #18

Status
Not open for further replies.
Nou ja zo´n ding wordt toch wel gezien als een ideale bak om lange afstanden op hoge snelheid af te leggen toch..? En als je zo'n ding nieuw kunt kopen lig je echt niet wakker van het bedrag aan brandstof wat je wegbrandt...

Ja dat bedoel ik :P
 
zal wel leuk aftikken aan de pomp dan met een 320 :P

btw zaterdag na 5*24 km mijn tomos "afgetankt" er ging 2.92L in :D
1:41 beat it :D

lekker cheap rijden he, ik heb nu een dylan 150I motorscooter, maar die loopt zelfs met mijn rijstijl nog 1 op 25O-)
 
Tanken wordt je idd eng van..

Laatst moest ik langs de snelweg (kon niet anders)

1,744..:X

owned :P
iets met vraag en aanbod :P

ik hier thuis voor 164 tank ik bij school (arnhem) bij een express gewoon 10 cent goedkoper.

Maar zo'n tomos om mee naar me werk te crossen is ideaal.
waarom niet me de auto ?
- betaald parkeren

waarom niet met de motor ?
- onhandig als ik GF thuis moet brengen op zat avond na het werk / stappen

waarom niet met ov ?
kut ov..

oplossing om geen uur te fietsen = Tomos :D
 
Met die huidige benzineprijzen let ik er in de auto wel op. Ga vrij weinig meer hard op het gas. Gewoon op mn gemakje 80/90 in zn 5 als je toch op provincale weg rijdt. Met de motor is nog anders, maar daar rij je voor de fun mee.
 
@ Apple: Ding is een tijdje terug bij JD op de bank geweest, best leuk een vermogen gehaald van 546 pk en 607 nm, het is de golf 4 met het meeste vermogen wat daar tot nu toe op de bank is geweest wat ik begreep van me pa :)!

een 5-deurs golf 4 die bijna elke dag gebruikt wordt voor woon-werk verkeer :P...

Wouden dus laatst een paar mooie filmpjes gaan maken, hadden we 2 redelijken valt de geleende video-camera uit :(!
 
Net Joost weer gespot bij de benzinepomp! GVD ik wil ook een Skyline:~

Dat ding gaat af, slaat helemaal nergens meer op:W. Volgas weg, achterkant wilde gewoon de voorkant voorbij, en een geluid, de tering:D
 
@ Apple: Ding is een tijdje terug bij JD op de bank geweest, best leuk een vermogen gehaald van 546 pk en 607 nm, het is de golf 4 met het meeste vermogen wat daar tot nu toe op de bank is geweest wat ik begreep van me pa :)!

een 5-deurs golf 4 die bijna elke dag gebruikt wordt voor woon-werk verkeer :P...
(!
meestelijk zo'n bak lekker bmw'tjes zoek rijden met maar een"gti" :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top