Je Volgende Auto #18

Status
Not open for further replies.
Misschien kan die 2.2 op LPG, das tenminste nog enigzins te betalen.. Alhoewel, beetje rekenen in een excel sheetje en je ziet dat een diesel met aardig wat km's per jaar toch goedkoper kan zijn. Scheelt nogal dat die dingen tegenwoordig zowat 1:20 lopen tegen 1:10 voor een beetje snelle benzine op gas...

diesels van tegenwoordig zijn bijna niks meer zuiniger, door al het roetfilter gebeuren en die EGR systemen verbruiken ze al zowat evenveel!
 
Hehe:*

Nja, ik vind t er zelf erg mooi uitzien, maar moet toegeven dat 17 sowieso wel de max is. Velgen lopen erg snel aan in de spatborden met indraaien+oprit oprijden. Maarja dat went wel.
 
Gisteren snel toch ff fototje gemaakt:P

Binnekort dus eerst wielkasten opnieuw lassen en krikpunten netjes en deurtje bijspuiten:)

20062008567.jpg


Morgen ophalen 2 uur ver weg dus daarna ermee aan de slag8)
 
Vette bak man :W
Ik begin type 1's steeds meer te waarderen.
Over een aantal maanden moet ik ook maar is een e30 kopen, ook een 325i :W
 
Ik was gewoon al tijdje opzoek en nu heb ik een vrij origineel gevonden:)

Verder best moeilijk aan te komen een nette 325 hoor.. of je betaald de hoofdprijs..

Die ik nu heb gekocht stond ong. 3 uur op internet:P
 
mijn 325 staat te koop O-)

Hehe ik weet het Douwe ;)
Volgens mij is die van jou wel netjes en goed, maar ik zoek er toch één die zwart of zilver is met een M-tech 1 of 2 pakket :W
Heb ook maar besloten dat ik direct één koop die goed en netjes is, opknapper gaat veel tijd en geld in zitten.
 
Sowieso 2 deurs jan willem!

Hoevaak neem je nou mensen achterin.. en dan is het verder nog niet echt moeite ofzo..
 
ik ben best blij met mijn 4 deurs..
ook makkelijk met rommel vervoeren

maar voor een e30 is zo'n 3 deurs toch wel mooier
 
Sowieso 2 deurs jan willem!

Hoevaak neem je nou mensen achterin.. en dan is het verder nog niet echt moeite ofzo..

Klopt, maja een e30 is sowieso echt zeer onpraktisch, toen mijn vader nog een 2deurs had, had die een tv gekocht.
Hij kon die tv niet eens in de auto kwijt 8P
Een touring is wel lelijk maar wel een stuk praktischer.

Die M-tech 1 bumpers van Jules mee nemen in de e30 was ook een hele opgave :#
We konden zelfs amper de hengels kwijt in zijn e30 :X

2 deurs is zeker mooier, ik kan altijd de alto van mijn ma pakken als ik wil vissen ofzo :#
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top