Je Volgende Auto #18

Status
Not open for further replies.
Het Iroc concept was naar mijn smaak, vele malen mooier.

Maar wat het uiteindelijk is geworden, isnie slecht hé ....
 
op autoweek.nl staat een testfilmpje, ik vind em ECHT mooi. Achterkant is niet zo geslaagd, maar de rest maakt alles goed imo.

Had ik ook al gezien. Hoop haters zijn er alweer te zien aan alle reacties, maar ik vind hem echt fraai. Het enige wat mij een beetje tegenstaat is de prijs denk ik... Zoveel duurder is het nou ook weer niet, maar ik vind het nog best wat.

Prachtig ook hoe dat filmpje begint trouwens :)
 
Had ik ook al gezien. Hoop haters zijn er alweer te zien aan alle reacties, maar ik vind hem echt fraai. Het enige wat mij een beetje tegenstaat is de prijs denk ik... Zoveel duurder is het nou ook weer niet, maar ik vind het nog best wat.

Prachtig ook hoe dat filmpje begint trouwens :)

Tja verschil moet er zijn tov een golf he :) Het is toch een stapje hoger. Heeft std. ook meer opties.
 
Da's waar. Kijk dan maar naar het sleepoogkapje, als dat met een plastic koordje vast zit is het een nieuwer type mk2 :rolleyes:
 
e21_002_large.jpg


e21_001_large.jpg


e21_004_large.jpg


opgemaakte e21, 316, met 17 inch alpina's
hard maken
strak maken
spuiten
witte knipperlichten,
verlaagd 50-40 m

tof :) alleen mochten de velgen wel iets kleiner imo
 
IK heb nou ook een Civic, rood wat ECHT ff goed gepoetsmoet worden, dan is er echt wel wat van te maken. Verder zitten er zwarte staen wielen onder, en wil ik m een centimeter of 4-5 naar beneden schroeven. Dan is ie af :+

Wat voor civic?
 
mag ik jullie nog een keer vervelen met deze bak?:+:~

e21_bbs_rs_1.jpg


e21_bbs_rs_6.jpg


e21_bbs_rs_9.jpg


alleen nog de reclame eraf :+ btw lieuwe,, zijn die strepen niks voor jou:P?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top