Je volgende auto # 17

Status
Not open for further replies.
Hmmm ik vind het geen supermooie auto, maar wel een cool ding. En je rijdt echt gratis natuurlijk. 1.6 diesel, 54 pk, loopt makkelijk 1:18/1:20. Geen wegenbelasting, oldtimerverzekering, olee.

Niet dat die Polo nou zo duur is maar het is niet echt een auto die uitnodigt tot een lekker stukje rijden :P

Ik ga volgende week een weekend weg en we gaan met de Polo, zie er nu al tegenop :rolleyes:
 
Ik zou dat echt 3x niks vinden, rijd je zakelijk een mooie passat, heb je zelf een 'leuke' golf (waar je bijna niet in rijd)
Dan ga je ivoor de lol in een oude polo of zo'n tank met 54pk rondrijden...
 
Passat kost me meer dan 400 euro netto in de maand als ik prive wil rijden, dat doe ik dan ook niet. Geef liever 400 euro zelf uit aan auto's/brandstof in de maand dan dat mn baas het aan de belastingdienst overmaakt...

Golf is hobbyauto en ligt dus vaak uit elkaar (soort projectscooter :P) en gaat vanaf deze winter in een stalling.

Nou dan heb ik + vriendin ook nog een 'normale' auto nodig. Het liefst zo goedkoop mogelijk, want mn Golf kost genoeg en zij zit nog op school..

En trouwens, als je de hele dag in een mooie Passat rijdt gaat dat ook vervelen hoor, + ik vind oude auto's cool :)

Mgoed, ik ga die Polo gewoon te koop zetten, eens kijken wat het wordt.
 
Passat kost me meer dan 400 euro netto in de maand als ik prive wil rijden, dat doe ik dan ook niet. Geef liever 400 euro zelf uit aan auto's/brandstof in de maand dan dat mn baas het aan de belastingdienst overmaakt...

Golf is hobbyauto en ligt dus vaak uit elkaar (soort projectscooter :P) en gaat vanaf deze winter in een stalling.

Nou dan heb ik + vriendin ook nog een 'normale' auto nodig. Het liefst zo goedkoop mogelijk, want mn Golf kost genoeg en zij zit nog op school..

En trouwens, als je de hele dag in een mooie Passat rijdt gaat dat ook vervelen hoor, + ik vind oude auto's cool :)

Mgoed, ik ga die Polo gewoon te koop zetten, eens kijken wat het wordt.

Dat snap ik, die Passat prive rijden zou ik ook 3 x over na moeten denken, en die Golf als hobby kan ik ook helemaal inkomen.
Maar waarom dan niet gewoon een kleine degelijke auto voor je meissie en die keer dat je er zelf in rijden moet.
 
Dat snap ik, die Passat prive rijden zou ik ook 3 x over na moeten denken, en die Golf als hobby kan ik ook helemaal inkomen.
Maar waarom dan niet gewoon een kleine degelijke auto voor je meissie en die keer dat je er zelf in rijden moet.

We rijden er allebei bijna nooit in (schat 5000 per jaar max!), is meer gewoon handig als er een keer wat is. Daarom een belastingvrije...En het is ook wel een handig met spullen vervoeren/vakantie zo'n groot ding met trekhaak :)
 
Ik ben voor de Polo een kleine 40€ in de maand kwijt aan verzekering/belasting. Gaat niet zo ruig :) Golf kost rond de 20€ in de maand. Denk dat ik ga zoeken voor een oldtimer BMW dus iig geen wegenbelasting. Dat zal dan iets van 8€ p/maand kosten aan verzekering. Dan heb ik 3 auto`s op eigen naam staan voor +/- 68€ per maand 8P Meeste mensen hebben voor dat bedrag niet eens 1 auto in de verzekering :D
 
Bij mij per maand:

Passat : 0
Golf: 20 pm wegenbelasting, 10 verzekering
Polo: 20 euro wegenbelasting, 20 euro verzekering (deel ik met vriendin, is 20 pm dus)

Kom ik op 50 per maand. Moet minder kunnen :)
 
Ik betaal ook niet echt veel.

Corsa kost 50e wegenbelasting per 3 maanden. Motor weet ik niet, heb ik per jaar gedaan, maar was ook geen fuck.

Verzekering is allebei in 1. 47 euro voor WA auto + WA en diefstal voor motor.

Valt ook reuze mee :)
 
E21 is zeker vet! Maatje van heeft een 323 loopt opzich prima maar met een 106 rallye hou ik hem bijna bij..
Zo'n ding heeft 140pk op 1150kg (zo uit het hoofd), dus wat wil je ;)

Ultieme driftbak trouwens, eerst toen ie nog niet verlaagd was ging je echt elke bocht helemaal dwars! nu die lager licht is het beter te doen maar gaat bijna de carterpan over de grond.. Iemand hier een oplossing voor?
Ja, verhogen :+
Is gewoon een irritant probleempje aan die M20 blokken, praktisch iedere verlaagde die je ziet heeft wel slijtsporen op zn carterpan.

In dat opzicht ben ik blij met het M10 blok in mn 02, als ik de carterpan aan de grond krijg ben ik heel goed bezig (en voor die tijd zit mn stabilisatorstang al 10cm diep in het asfalt).
 
Lars, koop een carbonne motorkap!
Stond fucking vet op die zilveren GTR 8)

Mocht je hem volgend jaar verkopen kan die hierheen trouwens :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top