Je volgende auto # 17

Status
Not open for further replies.
Ben wel benieuwd waarom je een schuifdak wilt? Ik vind dat echt zon jaren 80/90 iets voor toen we nog geen beschikking over airco hadden.

:D

Tjah, ik vind het wel horen bij een full options auto... Heb zelf nog nooit een schuifdak gehad moet ik zeggen :)

147 loopt inderdaad al veel te lang mee, daar heb je echt gelijk in Jelle... Geen zin om die Scirocco af te w88?
 
Zaterdag Toyota MR2 ophalen :love:

Ben benieuwd hoe hij rijd.. nog niet in gereden helaas !!

Zal snel fototje maken :W
 
Jelle wilt een schuifdak voor zn UILEN overview.

ya%20rly.jpg
 
Ik heb die zilveren/brons kleurige m535i eerst maar even gecancelled.

Ding is wel vet, maar boordevol met luxe. Doe mij maar een wat kaler exemplaar die meer op de sportieve kant gericht is. Dikke leren zetels die zo plat als een plank zijn etc. Nee dan heb ik liever een stoffen m interieur met dikke wangen :) De zwarte m535i heb ik nog niets meer van gehoord 8P Laatste reactie was van 15 april, toen zou hij foto`s maken/opsturen :rolleyes:

Of toch maar kijken voor een e21 320/323 en daar een 3,5 ltr inbouwen 8) Voordeel hiervan is dat je dan iig een oldtimer hebt dus geen wegenbelasting en een paar knaken verzekering per jaar.
 
:D

Tjah, ik vind het wel horen bij een full options auto... Heb zelf nog nooit een schuifdak gehad moet ik zeggen :)

147 loopt inderdaad al veel te lang mee, daar heb je echt gelijk in Jelle... Geen zin om die Scirocco af te w88?

Ik vind een schuifdak gewoon erg prettig, het brengt bovendien meer licht in een auto. Een panoramadak zou ik ook prima vinden. Zoals de daken in de huidige Renaults, dat vind ik echt fraai. Het is ook lekkerder om even het dakraam open te doen dan het raam van je portier...

Voorheen kon je ook nooit climate control én een schuifdak nemen, dat weet ik nog wel. Nu is een panorama/open dak weer een luxe optie en zeker iets wat ik graag wil. Voordeel bij een GT-sport is dat als je een Advance pakket neemt (Xenon, licht&zicht, opbergpakket, etc) het schuifdak 'maar' 695 euro kost, ipv 1395.

Scirocco vind ik erg vet, maar ik ben bang dat ik hem niet mag leasen aangezien die in de categorie sportcoupe's zal vallen. Kan het wellicht proberen.
 
Netjes, een sw20 zeker ?

Jip.. gewoon de sloomste versie :+

Voor de nieuwsgierige en niet willen googlen :P

2.0l GTi T-bar 156 pk @ rearwheels

Helemaal standaard op wat sport velgjes na..
Orginele Toyota radio met cdwisselaar (Die er snel uit gaat :P)
Alles elec. enzo

Ben benieuwd:~
 
Ik heb die zilveren/brons kleurige m535i eerst maar even gecancelled.

Ding is wel vet, maar boordevol met luxe. Doe mij maar een wat kaler exemplaar die meer op de sportieve kant gericht is. Dikke leren zetels die zo plat als een plank zijn etc. Nee dan heb ik liever een stoffen m interieur met dikke wangen :) De zwarte m535i heb ik nog niets meer van gehoord 8P Laatste reactie was van 15 april, toen zou hij foto`s maken/opsturen :rolleyes:

Of toch maar kijken voor een e21 320/323 en daar een 3,5 ltr inbouwen 8) Voordeel hiervan is dat je dan iig een oldtimer hebt dus geen wegenbelasting en een paar knaken verzekering per jaar.

LMFD 8)
E21 is wel echt retro :W

Scirocco vind ik erg vet, maar ik ben bang dat ik hem niet mag leasen aangezien die in de categorie sportcoupe's zal vallen. Kan het wellicht proberen.

Het is gewoon een veredelde Golf, dus hij zal vast niet onder de categorie sportcoupe's vallen :+
 
E21 is zeker vet! Maatje van heeft een 323 loopt opzich prima maar met een 106 rallye hou ik hem bijna bij..

Ultieme driftbak trouwens, eerst toen ie nog niet verlaagd was ging je echt elke bocht helemaal dwars! nu die lager licht is het beter te doen maar gaat bijna de carterpan over de grond.. Iemand hier een oplossing voor?

Zelf ook al paar keer gekeken voor een e21 maar dan heb ik het liefst een e36 2,5 liter blok erin oid:p
 
Jip.. gewoon de sloomste versie :+

Voor de nieuwsgierige en niet willen googlen :P

2.0l GTi T-bar 156 pk @ rearwheels

Helemaal standaard op wat sport velgjes na..
Orginele Toyota radio met cdwisselaar (Die er snel uit gaat :P)
Alles elec. enzo

Ben benieuwd:~


heb je info/advertentie/foto's oid..

misschien ken ik hem.?
 
Ik ga mn vriendin proberen over te halen om de polo (is van ons allebei, samen gekocht) weg te doen :). Wil in Duitsland een (bijna) belastingvrije Golf/Jetta 2 (turbo)diesel halen, lekker goedkoop en onderdelen zat.

Of zoiets, aangezien ze Golfjes en Jetta's spuuglelijk vindt :rolleyes:

024jm.jpg


Supercoole cruiser :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top