Je volgende auto # 17

Status
Not open for further replies.
Weet iemand trouwens hoe een 1.9 JTDm 16v motor rijdt? 150pk? Zo'n 147 business pro is wel heel mooi geprijst... (28.000 euri)

Me pa heeft dus zo'n een. Nieuw gekocht en nu op een ton. 0,0 problemen mee gehad en ding rijdt echt heerlijk. Genoeg vermogen iig
 
Prijskaartje 19 inch alpina ( speciaal voor bart; BREEDSET:* )

3500 eu.




:rolleyes:
Dan eerder t setje 18 inch BBS CH oid denks8)
1325 eu
 
:D

Maar voordat je een Mk. II helemaal naar je smaak hebt ben je gauw 5k totaal kwijt denk ik :) Die bordeauxrode is wel meesterlijk trouwens 8)

Schroefset, wielen+banden en wat spuitwerk, en je bent al een goed eind op weg. Mooi interieur, leuk blokje misschien, en je gaat al gauw richting de 10k. ;)
 
[ir]http://i3.photobucket.com/albums/y62/LoN3R/AirCooled/thebronze12jq.jpg[/ir]


:#:#

Heb gister 2 van deze zien rijden (achter elkaar) Waren echt te netjes! :) Waren wel niet zo overdreven verlaagd, was iets beschaafder. Wel allebei met chrome dakrek enzo en erg strak in de lak. Voorste auto had van voor een Amerikaans kenteken en achter gewoon belgisch.
 
Hopelijk rond augustus/september zoiets voor de deur :love:

of01_0004796146.jpg
 
Zo, vanmiddag even bij de Alfa dealert geweest. 147 en 159 business pro zijn zeker mooie uitvoeringen. Het nadeel is alleen dat je er 0,0 opties meer op kunt zetten, dit is het. Of het moet achteraf zijn.. Schuifdak en Xenon behoren niet tot de mogelijkheden, bovendien zijn ze maar in een beperkt aantal kleuren leverbaar..

Mooie auto's, de 159 zeker (heel mooi dashboard) maar mij te beperkt helaas...
 
Zo, vanmiddag even bij de Alfa dealert geweest. 147 en 159 business pro zijn zeker mooie uitvoeringen. Het nadeel is alleen dat je er 0,0 opties meer op kunt zetten, dit is het. Of het moet achteraf zijn.. Schuifdak en Xenon behoren niet tot de mogelijkheden, bovendien zijn ze maar in een beperkt aantal kleuren leverbaar..

Mooie auto's, de 159 zeker (heel mooi dashboard) maar mij te beperkt helaas...

Wat voor opties zou je willen hebben die op de bovenstaande uitvoeringen niet std geleverd zijn?
 
Schuifdak is toch wel een must, Xenon wil ik eigenlijk ook wel, zoals gezegd. Ik heb er tot op de dag van vandaag erg veel spijt van dat ik geen schuifdak heb in mijn huidige auto, dus dat wil ik sowieso. Bovendien wil ik me wel een beetje onderscheiden, en de standaard kleuren die geleverd worden, daar lukt dat niet mee.

Achteraf kun je uiteraard prima andere wielen en verlaging/andere dempers (Koni FSD zou ik willen) laten monteren, dat is ook het probleem niet.

Ook vind ik het jammer dat het model al sinds 2000 meeloopt, bijna in ongewijzigde uitvoering. Niet dat ik hem lelijk vind (de 147, vind hem erg mooi), maar heb het nu wel een beetje gezien...
 
Schuifdak is toch wel een must, Xenon wil ik eigenlijk ook wel, zoals gezegd. Ik heb er tot op de dag van vandaag erg veel spijt van dat ik geen schuifdak heb in mijn huidige auto, dus dat wil ik sowieso. Bovendien wil ik me wel een beetje onderscheiden, en de standaard kleuren die geleverd worden, daar lukt dat niet mee.

Achteraf kun je uiteraard prima andere wielen en verlaging/andere dempers (Koni FSD zou ik willen) laten monteren, dat is ook het probleem niet.

Ook vind ik het jammer dat het model al sinds 2000 meeloopt, bijna in ongewijzigde uitvoering. Niet dat ik hem lelijk vind (de 147, vind hem erg mooi), maar heb het nu wel een beetje gezien...

Ben wel benieuwd waarom je een schuifdak wilt? Ik vind dat echt zon jaren 80/90 iets voor toen we nog geen beschikking over airco hadden.
 
Nou ik heb in m'n Ibiza ook een schuifdak en airco. Het is leuk om te hebben, niet meer en niet minder.

Af en toe gebruik ik het eens, zonnetje op je bol met lagere snelheden.
Op snelwegen maakt het alweer kabaal.
Het is dat het erop zat, absoluut geen must op de volgde auto. Juist alleen maar onhandig met poetsen :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top