Je volgende auto #14

Status
Not open for further replies.
Honda civic ! Voor 2000 euro heb je zeker wel een nette :)
Voor minder ook wel es af en toe :)


voor veeel minder ook wel :+

wel met een beetje schade :P

@ g3ll: amber corners/ stabistang/ h-brace al gemonteerd?

@ Michiel: shortshifter al gemonteerd? :+
 
voor veeel minder ook wel :+

wel met een beetje schade :P

@ g3ll: amber corners/ stabistang/ h-brace al gemonteerd?

@ Michiel: shortshifter al gemonteerd? :+

Gell had al amber corners, die worden dus straks samen met het radje opgehaald door iemand anders. Stabistang hebben we allebei ook al (wel OEM) dus die is ook verkocht.
Hbrace krijgt jelle, die moet er nog onder :P

Ik heb de pook op mijne gezet en de shortshifter verkocht.
Heb aan de voorkant de velgen al eronder, achterkant moet ik nog ff de bandjes omzetten en kijken of er een prop in de ene kan.

Daarnaast zijn ook de stoelen en banken al verkocht, en vast nog wat maar dat weet ik al niet meer :P

Morgen gaat het onderstel er iig onderuit, dan blijft er een kaal karkas over :D
Mag je hebben als souvenier btw als je interesse hebt :P
 
Gell had al amber corners, die worden dus straks samen met het radje opgehaald door iemand anders. Stabistang hebben we allebei ook al (wel OEM) dus die is ook verkocht.
Hbrace krijgt jelle, die moet er nog onder :P

Ik heb de pook op mijne gezet en de shortshifter verkocht.
Heb aan de voorkant de velgen al eronder, achterkant moet ik nog ff de bandjes omzetten en kijken of er een prop in de ene kan.

Daarnaast zijn ook de stoelen en banken al verkocht, en vast nog wat maar dat weet ik al niet meer :P

Morgen gaat het onderstel er iig onderuit, dan blijft er een kaal karkas over :D
Mag je hebben als souvenier btw als je interesse hebt :P


wrom heb je die auto gesloopt, zoveel schade zat er toch niet op??
jammer had zkr interesse in de hele auto...
 
wrom heb je die auto gesloopt, zoveel schade zat er toch niet op??
jammer had zkr interesse in de hele auto...


veel onderdelen gingen of naar g3ll zijn auto of michiel's auto, zoals delen van het blok naar jelle's auto, wielen naar michiel en het brengt gewoon veel meer op als je zoiets in onderdelen verkoopt.

ik had er alleen geen zin/tijd voor omdat te doen :)
 
wrom heb je die auto gesloopt, zoveel schade zat er toch niet op??
jammer had zkr interesse in de hele auto...

Zie onderstaand ;)
Anders had ik misschien de auto aan jou kunnen verkopen, maar aangezien dit een stuk meer geld opleverd... ;)

veel onderdelen gingen of naar g3ll zijn auto of michiel's auto, zoals delen van het blok naar jelle's auto, wielen naar michiel en het brengt gewoon veel meer op als je zoiets in onderdelen verkoopt.

ik had er alleen geen zin/tijd voor omdat te doen :)

True, nokkenas past btw niet... logisch uiteraard omdat er een aantal nokken teveel opzitten ;)
 
echt jammer, heb nog wat leuk spul staan, toch jammer dat ik met mijn honda toen nix hebt gedaan.. blijven leuke auto's
 
Heb jij een honda gehad dan? Wat voor? En wat voor spullen heb je nog staan dan?

heb een EG?? (bj 95) gehad, al een tijdje terug nu... met motorschade gekocht toen (dxi) ik heb nu nog steeds liggen b16a2 (mis wat onderdeeltjes) +kabelboom.. hele achteras van een vti (remmen).. en tein onderstel.. wat nu onder de auto van een vriend zit..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top