Je volgende auto #14

Status
Not open for further replies.
Ja die swiffies zijn leuke autootjes. Zeker rap voor het geld en zuinig. Je hebt alleen het idee dat je in een speelgoed auto zit. Het piept en kraakt. Let op:
- Roest onder skirts (niet te zien zonder ze eraf te halen)
- roest achter voorraam.
Voor de rest gebruikelijke dingen.
 
Jij hebt duidelijk genoeg nog geen vr6 gereden :P

zoals Jeroen zegt valt dat mee, mijn vr6 vroeger reed ik 1 op 5 gemiddeld :P

maja, open pijp van spruit tot achter en k&n filter erop bij VR6 vraagt om benzine :W


Nee niet echt :P Alleen in een Ford Essort..

Maar iig. er komt alleen met de tijd een andere uitlaatje (remus oid) op maar voor de rest geen motorische tuning.

Maar als die SAXO VTR 1 op 5 gaat rijden kijk ik wel voor een normale saxo, want anders ken ik om de 10min gaan tanken als ik bijv. (met een aanhanger) naar een sbo meeting rij oid. haha :D. Want het moet wel leuk blijven...
 
net besteld... lijkt me geinig.. en ik ben te lui om me banden steeds te controlleren... voortaan dus banden controleren in de auto8) :p

Valet_9104_4-Sensor_Tire_Pressure_Monitoring_System_with_DisplayTRG-standard.jpg
 
dingen schijnen niks te wegen, soort van sensor achter ventiel, met lcd scherm voor in de auto....je kan aantal bar aflezen en warmte van de banden
 
dingen schijnen niks te wegen, soort van sensor achter ventiel, met lcd scherm voor in de auto....je kan aantal bar aflezen en warmte van de banden

Er is ook niets voor nodig om met een rotatiesnelheid van 120km/h onbalans te krijgen. Hoeveel denk je dat een balanceer loodje weegt? :?
 
geen idee over hoe en wat, dat zie ik wel als ik die setje heb...:P
maykel heb het voor 56 euri...daar wil ik best voor experimenteren...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top