Je volgende auto #14

Status
Not open for further replies.
Hoeft ook niet snel te zijn, voor vervoer naar 't werk. (nu ook de reden waarom de VR6 weg moet)

Als ik wil spelen pak ik de motor wel :P
 
Hoeft ook niet snel te zijn, voor vervoer naar 't werk. (nu ook de reden waarom de VR6 weg moet)

Als ik wil spelen pak ik de motor wel :P

Denk dat je voor het verbruik dan net zo goed de VR6 kan houden, de 1.6 van m'n ouders lust ook wel 1:10.. en das dan een 1.6 die nóg slomer is :P
 
Hoeft ook niet snel te zijn, voor vervoer naar 't werk. (nu ook de reden waarom de VR6 weg moet)

Als ik wil spelen pak ik de motor wel :P

Geloof me, zwaar + die motor gaat je echt vervelen, niet vooruit te pissen hoor.. Zuinig issie ook niet echt.

Vraag anders aan Lennox, zijn ma heeft er 1 gehad ;)
 
Geen volgende auto, maar ik wist niet waar ik 'm anders neer moest zetten, en wou 'm toch even met jullie delen :P.

Vento vr6 coupe:
012.jpg


005.jpg
 
Volgens mij is gas ook nog niet echt voordelig voor jouw, zoveel km's maak je toch niet ?

Snap ik even niet?
De lpg-installatie is reeds geinstalleerd, dus kosten moeten er toch niet meer gebeuren...

Tanken aan een halve euro of aan anderehalve...
 
Denk dat je voor het verbruik dan net zo goed de VR6 kan houden, de 1.6 van m'n ouders lust ook wel 1:10.. en das dan een 1.6 die nóg slomer is :P

Iets zuiniger dan, maar wel op gas van €0,55 per liter ipv €1,45

Geloof me, zwaar + die motor gaat je echt vervelen, niet vooruit te pissen hoor.. Zuinig issie ook niet echt.

Vraag anders aan Lennox, zijn ma heeft er 1 gehad ;)

motor vervelen :P ?

Volgens mij is gas ook nog niet echt voordelig voor jouw, zoveel km's maak je toch niet ?

Nog niet, heb wss een andere baan. Elke dag 45km rijden :!

Aub geen 3 cabrio, dan weer een 1!

Maykel, ik zit te denken aan een Corrado VR6. Hoeveel zuipt dat :P

Wil wel een beetje comfort hebben straks. Als ik goed mn best doe (o.a. autobahn) kom ik op 1:5 uit :7
 
Jammiej, maar een vr6 koop je alleen voor het geluid.

Mijn broer reed met zijn vr6 (redelijk tot heel rustig) 1:8, dacht ik.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top